1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

klantenservice? opzeggen dan maar!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Budiman, 23 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Die medewerker had meneer toch gelijk naar de opzegdesk kunnen doorverbinden?
    Ik vind iig, als je belt, dat er de scherpste aanbieding moet worden geboden en het is belachelijk dat er zoiets bestaat als de opzegdesk!
    Verder vind ik het accent leggen, op het niet liegen nogal vreemd.
     

  2. zo bedoelde ik het helemaal niet, waar het mij om ging [gaat] is dat er te vaak mensen zijn die zeggen " wat is nou 10% klachten op een paar miljoen aansluitingen"
    ik vind dat behoorlijk veel....

    het meeste zijn het volgens mij klachten die administratief van aard zijn, maar dan wel op een manier die gevolgen heeft voor de dienst[en] die mensen afnemen bij ZIGGO.
    vanaf gisteren zie ik alweer 4 extra klachten op het forum in dit gedeelte.

    ik vind het niet normaal dat ik minimaal 2x per maand zowat een halve dag kwijt ben om weer over de problemen te moeten bellen die ik maar blijf ondervinden omdat men blijkbaar niet in staat is om het in 1x op een normale manier op te lossen.

    maar ik raak inderdaad erg gefrustreerd ja nu na zowat een jaar met problemen van diverse aard, ik ben nu al 2 maanden bezig om de administratieve fouten [onder bedreigingen van de incasso van ZIGGO] uit de wereld te krijgen.

    ja meneer u heeft gelijk en we gaan u compenseren, en dat dan ook alweer 4x fout doen....
    daar word een mens niet vrolijk van.
    ik houd er niet van om onterecht als wanbetaler weggezet te worden terwijl ik altijd netjes en op tijd betaal.

    en ik overdrijf echt niet.
    ik wil niet iedere keer gecompenseerd te moeten worden, ik wil gewoon gebruik kunnen maken van de producten die ik afneem.
     
  3. Helaas vergeten een heleboel mensen dat ze bij hun aanvraag van een bundel of ander product al mee hebben kunnen doen aan een bepaalde actie. (gratis decoder of whatever). Dan is het logisch dat ze nu niet mee kunnen doen aan een andere actie voor nieuwe klanten.

    Maar misschien denk ik te logisch na. :?:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina