1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Vertraging in levering

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Woodpecker, 23 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. *Marco*

    *Marco* Forum Member

    Berichten:
    40
    Het lijkt mijn verhaal/bestelling wel, met dat verschil dat ik één dag eerder heb besteld. Onder "Mijn Orders" in Mijn Ziggo stond al snel een leveringsdatum van 13 oktober, maar tot op heden niks binnen, behalve sinds vandaag een Track&Trace-nummer waar niks op te zien is.
     
  2. rutger89

    rutger89 Forum Member

    Berichten:
    316
    een ontzettend domme zet van ziggo, zo lopen ze natuurlijk uiteindelijk wel inkomsten mis. Ik snap overigens ook echt niet waarom alle providers behalve ziggo wel snel kunnen leveren :-P
     
  3. Gerardus

    Gerardus Forum Member

    Berichten:
    1.764
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo

    [FONT=&quot]Dat ben ik geheel met je eens. Als Ziggo deze problemen redelijk snel kon oplossen zouden ze veel meer klanten kunnen binnenhalen. Een deel van de toekomstige klanten wordt nu weggejaagd. De organisatie die er nu staat kun je niet in een tel zomaar 20 of 30 % groter/efficiënter maken. Daar gaat tijd overheen om de juiste mensen op te leiden. Ik denk dat het probleem grotendeels veroorzaakt is door de nasleep van de fusie, alle nieuwe (zeer) succesvolle AI1 pakketten, de snelheidverhogingen en interactieve pakketten.
    En dit alles in zeer korte tijd. Geen organisatie kan dat allemaal goed aan.
    Daarom ook mijn advies om niet te gaan stressen en rustig afwachten, nog een keer te bellen en vooral je oude provider niet op te zeggen.
    Succes er mee
    [/FONT]
     
  4. rutger89

    rutger89 Forum Member

    Berichten:
    316
    Het probleem is dat de oude provider al opgezegd is en het abonnement op 5 november afloopt. Dat was overigens een voorstel van ziggo :giveup: vandaaag toch maar weer eens op track & trace gekeken. maar nee; vandaag ook geen levering.... <<zucht>>
    update 12:12 : ik ben nu aan het bellen met de helpdesk, 10 minuten wachttijd :shock: en waarschijnlijk krijg ik weer een (...) aan de lijn :-P
    update 21:24: ik neem bovenstaande woorden terug. Ik had een zeer bereidwillige medewerker aan de telefoon. Welke voor mij op maandag een storingsmonteur heeft ingepland! :D toppie dus... na een hoop heen en weer gebel lijkt het dus toch goed te komen :-)

    (...) Mod-edit: Iets minder mag ook wel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2009
  5. *Marco*

    *Marco* Forum Member

    Berichten:
    40
    Whaaa, m'n Track&Trace-nummer blijkt zowaar te werken.
    De status is nu: "Zending opgehaald en in sorteerproces" dus grote kans dat de boel morgen wordt afgeleverd :pompom:
     
  6. rutger89

    rutger89 Forum Member

    Berichten:
    316
    Aan de mod: nou eigenlijk niet ;) sommige medewerkers zijn gewoon ècht niet bereid je te helpen en willen aan een beetje te moeilijk probleem haar of zijn handen gewoon niet vuil maken. Ik ervaar dit nu een geruime week. Heb 8 oktober besteld, via een omweg gisteren mijn modem gekregen. Het lijkt onmogelijk mijn modem te activeren.

    Zo'n moeilijk verhaal is dat toch niet ?
     
  7. Saywhat

    Saywhat Forum Member

    Berichten:
    953
    Hangt er nogal vanaf wat er fout gaat. De meeste randsystemen kan iemand van de eerste lijn niks mee.
    Die zet het dan dus door naar een club die daar wel wat mee kan, maar die ook erg druk is, en daardoor wachttijd...

    wachttijden zie je altijd over de maanden in golfbewegingen gaan, het zal dus soms meevallen, maar ook regelmatig tegenvallen helaas.
     
  8. gverheijen

    gverheijen New Member

    Berichten:
    2
    Ik ben op 10 Juli overgestapt van 3 losse abonnementen (Internet - TV en Telefoon ) naar Alles in Een extra met daarbij een HDTV ontvanger ( Samsung )
    De HDTV ontvanger werd snel geleverd :) maar het internet modem dat ik nodig heb voor 50Mb internet is er nog steeds niet ... :no:
    Al 3 keer gebeld ...
    Eerste keer 4 weken geleden:
    Vreemd dat het er nog niet is. Kan een spoed order voor aangemaakt worden. Zal zeker binnen 2 weken geleverd worden.
    Vorige week:
    Zal zeker binnen 1 week geleverd.
    Vanmorgen :
    De order is op 30 October bij distributeur aangekomen en zou dus
    geleverd moeten zijn ... verwacht dat het toch zeker volgende week geleverd wordt , nog eens bellen als het dan nog niet geleverd is heeft
    geen zin want het ligt aan de distributeur, excuus, excuus, excuus :sleep:

    De order voor het modem is du pas geplaatst na bijna 4 maanden en 2 keer klagen ... zeer kwalijke zaak als je daar 90 Euro per maand voor betaalt.:giveup:

    OP 13 November werd het modem eindelijk geleverd ... Activeren was na 1 telefoontje snel geregeld. :thumb up:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2009
  9. wel109

    wel109 Forum Member

    Berichten:
    9
    ben ook overgestap van telfort naar ziggo allesin een wacht ook 3 weken

    heb een mail gestuurd het antwoord is Het alles in 1 pakket is in behandeling en duurt wat langer doordat u nummerbehoud heeft aangevraagd:lol::lol: zeer vreemd antwoord
     
  10. Gerardus

    Gerardus Forum Member

    Berichten:
    1.764
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Dat is helemaal waar. Als je nummerbehoud aanvraagt heb je ook met je oude telefoonprovider te maken en enkele wettelijke wachttijden. Ik heb geloof ik toen nog langer moeten wachten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina