1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Vertraging in levering

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Woodpecker, 23 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. tja

    tja Forum Member

    Berichten:
    2.209
    En niet voor het eerst...
     
  2. Gerardus

    Gerardus Forum Member

    Berichten:
    1.764
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Als je helemaal opnieuw moet beginnen zou ik dat ook doen. Heel lang geleden heeft een voorganger van Ziggo bij mij ook een com1 modem geplaatst met leidingen. Zelfs een netwerkkaart in de computer steken en instellen.

    Later met andere abonnementsvormen heb ik altijd zelf geinstalleerd. De handleidingen zijn helder en voor iemand met één rechtse hand is dat prima te doen. Al die ellende met vrij nemen en maar dom wachten op zo'n monteur, is aan mij niet besteed.
    En duurt het wat langer omdat een pakket niet aanwezig is wegens leveringsproblemen, is dat niet erg. Je hebt je oude pakket nog wat werkt.
     
  3. Rhodanos

    Rhodanos Forum Member

    Berichten:
    208
    Vandaag is mijn op 9/10 bestelde pakket binnengekomen.
     
  4. Stinkdier

    Stinkdier New Member

    Berichten:
    2
    Afgelopen zaterdag is ook mijn bestelling afgeleverd :applause:

    Aansluiten en klaar. Ik ben weer helemaal blij!

    Erik
     
  5. *Marco*

    *Marco* Forum Member

    Berichten:
    40
    Misschien moet ik mijn klacht hier dan ook eens posten. Ik heb op 7-oktober All-In-One Extra besteld , maar heb nog steeds niks binnen :cry:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2009
  6. jvdlugt

    jvdlugt New Member

    Berichten:
    1
    Late levering

    Eigenlijk wisten we het van te voren, en het ligt volgens mij niet specifiek aan Ziggo; al die kabel/internet/TV aanbieders zijn hetzelfde. Ik heb ergens in september mij aangemeld voor Ziggo alles in 1 (tv via ziggo heb ik al) zodat ik simpelweg alles overzichtelijk heb en geen 3 verschillende providers heb. Ik heb in september aangegeven dat ik de aansluiting voor Internet en telefoon actief wilde hebben op 22 oktober aangezien mijn toen nog huidige ADSL abonnement per 21 oktober afgesloten zou worden. Goed na de bestelling zie ik netjes een leverdatum op " Mijn Ziggo" van 13 oktober. perfect dacht ik, ik kan gerust een weekje op vakantie. Nadat ik van vakantie ben terug gekomen (23 oktober) merk ik al snel dat internet het niet doet. Aha, dacht ik; ergens tussen de post zal er wel een briefje liggen dat TNT het pakketje met modem etc bij de buren heeft afgegeven, maar helaas, mijn enthusiasme werd snel getemperd. Het pakketje was nog niet geleverd en nadat ik ook nog een uitzending van RADAR in de herfstvakantie had gezien over het wel en wee(voornamelijk wee) bij Ziggo kreeg ik het al snel benauwd....het zal toch niet.

    Ik bellen en het moet gezegd worden, binnen 2 minuten had ik iemand aan de lijn..dat was best snel. Helaas begint dan het gevoel van het worden gestuurd van het kastje naar de muur; de zending is 8 oktober verstuurd, hier heeft u een tracking nummer van TNT...sukses ermee(daar komt het op neer). Ik via TNT site geprobeerd maar het zal je niet verbazen..helaas nummer niet bekend. Dus weer bellen en er werd mij beloofd dat ze het zouden oplossen...OK prima, hoe dan? wanneer? Ja of ik maandag even terug wlde bellen..het was vrijdag en ik wilde mijn weekend niet verpesten dus ok dan maar. Vandaag (ma 26 okt) weer gebeld en ja het is bekend er zijn meer problemen met leveringen en dat ligt bij Holland Shipping. Niet te verwarren met Holland Sport hoewel het wel aardig op een sport begint te lijken. Goed, nu is er toegezegd dat het deze week opgelost gaat worden (ik hoor: deze week heb ik mijn producten).

    maar goed, het probleem is dat Ziggo een monopoly positie heeft en je hebt weinig keuze dan afwachten en vooral veel bellen en maar hopen dat het een keer geleverd gaat worden. Ik heb tussentijds wel een oplossing voor internet (wireless buren) en tv had ik al dus ik red het nog wel ff..maar het bevestigd wel dat de service enorm :censored: (Kortom Uiterst Teleurstellend) is.

    Ik weet niet of het zin heeft om holland shipping te bellen? Vind het nogal makkelijk van Ziggo om het probleem af te schuiven. Mijn contract is met Ziggo, zij zij ook verantwoordelijk voor de levering!
     
  7. Mirrrr

    Mirrrr Forum Member

    Berichten:
    305

    Bij mij werd het 12 oktober aangesloten en ik kreeg ook gratis een monteur. Maar ik zie nu idd op de site staan dat ook bij alles in 1 extra een monteur weer 99 euro kost
     
  8. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Daarom heb ik juist een monteur genomen op 11 september. Dan wist ik in ieder geval dat alles er al was ;)

    Nu kosten... aanbiedingen blijven ook niet voor altijd, maar uh, wel vreemd van ze. Juist die gratis monteur kan mensen ook over de streep halen.
     
  9. Gerardus

    Gerardus Forum Member

    Berichten:
    1.764
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Ziggo is soms wat trager met het uitvoeren van nieuwe orders. Neem gewoon wat reserve in tijd, zodat je je zelf niet in de stress hoeft te jagen. De leveringsproblemen van bepaalde modems of decoders zijn bekend. Een helpdeskmedewerker kan dan ook niet veel voor je doen als er geen modems meer op voorraad zijn.
    Gelukkig heb je een noodoplossing gevonden, zodat je rustig kunt afwachten. Stoom afblazen is niet nodig:oyeah:.
    Ziggo kun je vergelijken met een zware trein. Moeilijk op gang te krijgen, maar daarna gaat het maar door.
     
  10. rutger89

    rutger89 Forum Member

    Berichten:
    316
    Ik heb op 8 oktober een bestelling van Alles-in-1 extra gedaan, heden 29-10-2009 nog steeds geen pakket. Ben wel in het bezit van een Track & trace nummer, maar die werkt uiteraard niet...

    Het lijkt wel alsof die hele bestelprocedure bij ziggo één grote flop is. Ik heb dus telefonisch besteld met HD-PVR voor 99 euro. De bestelling zou direct zichtbaar zijn bij "mijn orders" in mijn ziggo (ik was al televisie Z2 klant). Omdat ik 2 weken in het buitenland verbleef, kon ik ziggo niet bellen. Heb dus 2 maal over een mail gestuurd. in de eerste mail kreeg ik als reactie: "Alles is goed doorgekomen en het pakket wordt direct na terugkomst opgestuurd". in de 2e mail stond dat de HD-PVR niet goed besteld was en dat hiervoor een nalevering zou worden gedaan.... :?
    Okee, dus afgelopen zaterdag direct gebeld en alles stond nu wel goed in het systeem: Alles in 1 extra met HD-PVR. Op 27-10-2009 zou ik het paket ontvangen. Tot op heden geen TNT-courreur. En er staat uiteraard ook nog niets bij "mijn orders".

    Misschien wordt het voor ziggo eens tijd die bestelprocedure onder handen te nemen én met een andere leverancier in zee te gaan.

    Hieraan wil ik toevoegen dat bij Alice (mijn huidige provider) het modem 2 werkdagen na bestelling al geleverd was. Dit was bij het vervangende modem ook het geval. Ziggo is echt, echt, echt TRAAAAAAAAG met levering (de snelheid is uiteraard wel okeeee)!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina