1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vertraging in levering

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Woodpecker, 23 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, van de aanbieding van dat moment ... volgens mij:cool:
     
  2. Dan gaat mijn verhaal niet op. Voor 99,- frutsel ik de splitter liever zelf op het aop.
     
  3. Kan je die pakketten niet bij bepaalde winkels halen? Dan tackle je het probleem Ziggo/Holland Shipping ook.
     
  4. Daarom heb ik een montuer laten komen, met alles ;)
     
  5. Hangt van de aanbieding af. per 1 oktober krijg je bij een Alles-in-1-pakket de Cisco voor 99 euro, maar voor de monteur moet je betalen.
     
  6. Dan had ik een paar maanden geleden mazzel. HD-receiver voor 99,- en monteur aan huis gratis. (de monteur nadat ik het pakket na een week of 4 nog steeds niet ontvangen had). Misschien kun je er een issue van maken. In dit soort gevallen ligt de fout niet bij jou. Dan sturen ze de monteur maar kosteloos. Houd ook de facturatie in de gaten, die begint gewoon op de ingangsdatum zoals vermeld in de brief.
     
  7. Wat schetst mijn verbazing dat opeens vanavond de zending via track&trace zichtbaar is. Het is onderweg! (leest er iemand van Ziggo of Holland Shipping mee? :wink:)
     
  8. M.b.t de levering van bestelde producten staat er in de brief:
    wordt binnen 2 weken per post geleverd.
    Gaat uw abonnement later in dan ontvangt u de apparatuuur rond de ingangsdatum van u abonnement.
    Eerst volgende wijzigingsdatum zal hier ook wel van toepassing zijn denk ik, dan kan het nog wel even duren.
     
  9. Graag!!! Er is momenteel een achterstand bij Holland Shipping...
     
  10. Heb dit ook. Volgens helpdesk is er achterstand in leveringen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina