1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vertraging in levering

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Woodpecker, 23 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb per 10 oktober Alles-in-1 aangevraagd, en volgens de website zou ik 16 oktober alles binnen moeten krijgen. Nu een week later meldt de helpdesk dat volgens het systeem alles is verzonden, ze kunnen tenslotte een track & trace-nummer melden, en dat het aan TNT ligt. Da's onzin, want TNT is pas verantwoordelijk als het pakket waarop de barcodesticker is geplakt aan hen wordt aangeboden. Pas na het inscannen is het pakket via de track & trace-website te volgen.
    Kortom, al minstens een week ligt er op de expeditie in Waddinxveen een pakket met mijn adres erop. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand wat daar aan de hand is?
     
  2. Ja, ik herken dit helaas.
    11 oktober Alles-in-1 plus aangevraagd. Ik zou het ook op de 16de moeten krijgen. Na een aantal mailtjes en telefoontjes weet ik nu net zoveel als jij.
    Het pakket ligt bij de distributie maar is nog steeds niet aan TNT overgedragen voor verzending. Een reden kunnen ze me niet geven. Telkens is het antwoord: '1 dezer dagen wordt het pakket vast wel verstuurd. Wij kunnen u verder niets vertellen.' .
    Het pakket ligt daar al minstens een week want maandag heb ik via de klantenservice het 3S nummer al ontvangen (bij de klantenservice dachten ze dat het pakket al wel verstuurd was en toen ik ernaar vroeg kreeg ik het 3S nummer). Daar heb je inderdaad helemaal niets aan zolang TNT het pakket niet krijgt.

    Erik
     
  3. En aangezien Ziggo zelf de verzending niet regelt, maar Holland Shipping, kan je Ziggo zelf niets aanrekenen.
     
  4. Zeer herkenbaar. Is bij mij nooit goedgekomen. In die zin dat Ziggo voorstelde een monteur langs te sturen, had ik iig een modem. Nazending van de tv-receiver was weer een verhaal apart, kostte veel moeite. Bovendien werd de receiver 3x gefactureerd.
     
  5. Ah. Dit is nieuw voor mij! En daar heb ik nu ook een telefoonnummer van :)

    edit: maandag om negen uur zijn zij de eerste :cool:
     
  6. Niet dat ik het voor Ziggo opneem, maar dat bedrijf is niet al te snel...
     
  7. Dat is dan een reactie die de helpdesk van Ziggo ook wel eens kan geven. Of in ieder geval uitleggen wat er aan de hand is, met hun welgemeende excuses, in plaats van zeggen dat ze van niets weten en de schuld bij TNT leggen. Dat zou een hoop frustratie schelen.

    Beter nog: Ziggo moet gewoon in zee met een andere, snellere distributeur/verzender :)
     
  8. Als ik het ooit nog eens zou doen, zou ik altijd een monteur laten komen. De eerste die een monteur heeft gehad zonder spullen, moet zich nog melden. (daar kan ik me best in vergissen). Geen flauw idee wat het percentage klanten is met deze spookverzendingen, maar ik zie het behoorlijk vaak voorbijkomen.
     
  9. Alleen voor een monteur betaal je momenteel 99 euro. Vind ik best veel voor een veredelde koerier...
     
  10. Dat wist ik niet. Is dat nieuw? Ik heb niets betaald, of hangt dat van je abonnementsvorm af?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina