1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Afhandeling bestelling Alles-in-1 plus

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Den84, 22 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 11 september 2009 heb ik via internet een aanvraag gedaan voor bovengenoemd pakket. In de aanvraag aangegeven dat de installatie hiervan 23 september moet plaatsvinden.

    Pas 22 september ontving ik per post de bevestiging en de mededeling dat ze de 30e zouden komen voor de installatie. De bevestiging is m.i. al iets aan de late kant, maar oke. 23 september gebeld dat ik de 30e niet zou kunnen en of ze het pakket niet alsnog kunnen opsturen. Dit was volgens de dame geen enkel probleem.

    2 Oktober werd ik gebeld door een medewerker van de klantenservice dat de afspraak nog " open" stond. Ik heb hem toen gemeld dat het pakket zou worden opgestuurd. Hij zou hiervan alsnog een melding maken in het systeem.

    8 oktober heb ik maar weer gebeld. Deze keer wist de medewerker mij te vertellen dat de aanvraag helemaal opnieuw moet worden gedaan omdat het anders niet kan. (Beetje jammer dat ze dat dan niet gelijk op de 23e hadden gemeld) Ik ben akkoord gegaan met de nieuwe aanvraag en heb de aansluitkosten gratis gekregen. ( Na enig aandringen). De medewerker garandeerde mij dat ik alles de 14e uiterlijk binnen zou hebben, aangezien dan ook het abonnement zou ingaan. Tevens zou ik nu voor hetzelfde geld een andere decoder krijgen (Cisco HD PVR).

    15 Oktober maar weer gebeld, want heb nog niets ontvangen. Probleem met de levering van de decoder, zei de medewerker mij. Probeer het dinsdag maar weer. Dinsdag weer gebeld, dit keer gaf de medewerker mij een track en trace nummer. De site van TNT gaf hier geen antwoord, want de hele bestelling is niet bekend bij TNT, zelfs na controle door een van hun medewerkers niet.

    16 Oktober weer gebeld. Deze medewerker ging voor mij een opdracht doorgeven aan een andere afdeling. Nou ik ben benieuwd.

    22 Oktober heb ik wederom contact opgenomen. Ook deze medewerker wist mij niets nieuws te melden dan alleen: Wacht het nog even af...
    Ook hij ging weer een opdracht aan een andere afdeling doorgeven.
    Op de vraag of ze dan alvast het modem kunnen opsturen reageren ze altijd dat diegene die dat regelt dit niet wenst te doen, omdat alles in 1 keer moet worden toegezonden.

    Heeft iemand een idee wat ik nog kan beginnen tegen een bedrijf wat zo slecht communiceert met haar klanten? Ik heb ze al gemeld dat als ze voor maandag 26-10 niet hebben teruggebeld ik de hele aanvraag annuleer en alsnog naar een andere provider ga.
     
  2. Welke track an trace site heb je gebruikt?
    TrackTrace of deze SecurePostplaza?

    Er wil nog wel eens verschil optreden tussen deze twee sites.
     
  3. Beide systemen kennen de zending niet.
     
  4. Het kan nog erger...

    Begin augustus hebben we via de website een aanvraag gedaan voor het alles in een pakket met draadloos modem en cisco ontvanger.
    In eerste instantie heb ik de klantenservice gebeld met de vraag of de andere telefoon nummers behouden bij nummerbehoud, dat was geen probleem volgens de medewerkster.Maar ik kon beter de aanvraag online doen.

    Het zou 28 september (toevallig) geinstalleerd worden. Maar na een vrije dag opgenomen te hebben, geen pakket en geen monteur. Gebeld met de klantenservice.
    Tja, het was fout gegaan. de monteur zou 2 oktober (toevallig) komen.
    Inderdaad de monteur was er, maar geen pakket. Hij heeft een tijdelijke aansluiting gemaakt met een pakket uit zijn auto om ons uit de brand te helpen. Hij schrok toen ik over de isdn telefoon begon, hij adviseerde om het nummerbehoud ogenblikkelijk te annuleren want dat zou helemaal fout gaan en ons bedrijf zou onbereikbaar worden.
    Na uren bellen was het eindelijk geannuleerd, ik zou een brief krijgen met daarin mijn nieuwe nummer. ( tot op heden heb ik nog niets ontvangen )Toen nog bellen voor het pakket met de cisco en de draadloze ontvanger.
    Het pakket zou onderweg zijn en er werd een nieuwe afspraak met de monteur gemaakt.

    Het pakket arriveerde zonder de Cisco en de monteur heeft alles keurig in orde gemaakt.

    Weer gebeld met de klantenservice de Cisco zou verstuurd worden,( dit kon je volgen. geen bestelling te vinden)
    Weer gebeld en gemailt, een brief gekregen met de gegevens over de levering van een cisco met abonnement, ( grr) ik wil geen abonnement.
    Weer gebeld, en gemailt de Cisco moest retour. Dan zou er een nieuwe komen.

    Tot op heden heb ik nog geen Cisco ontvangen en ook nog geen telefoonnummer.

    Toch maar weer bellen .......
     
  5. Het was het proberen waard. ;)
     
  6. Hier ook een leveringsprobleem. Op 7 oktober Alles-in-één extra zonder monteur besteld. Al snel stond er in Mijn order overzicht dat 13 oktober de leverdatum zou zijn. Op 14 oktober gebeld met de helpdesk waar het pakket bleef. De order stond op iets als "in behandeling" en het zou "eind deze week en anders zeker begin volgende week" arriveren. Afgelopen week nog een keer met de helpdesk gebeld met een beetje hetzelfde verhaal. Al-met-al heb ik nog steeds niets binnen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina