1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Internetverbinding valt geregeld uit (Leidschendam)

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door ZiggoRon, 22 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ZiggoRon

    ZiggoRon New Member

    Berichten:
    2
    Al een paar dagen valt mijn internetverbinding geregeld weg. Na het "herstellen" van de verbinding (via configuratiescherm/netwerkverbinding) kan ik weer internetten. Dit gaat een paar keer per uur. Dit gebeurd ook bij andere computers die op de router zijn aangesloten. Heel vervelend.
    Ik heb de router en modem al een paar keer gereset. Tevens router er tussen uit gehaald. Computer rechtstreeks op modem aangesloten. Maar zonder resultaat. Ik heb dit diverse keren gemeld (per email / telefonisch) bij de helpdesk van Ziggo. De medewerkers geven aan dat het aan mijn systeem ligt. Ik weet echter niet hoe ik dit moet controleren. Hebben jullie hier misschien ervaring mee?

    Ik heb een verbinding in Leidschendam. Ziggo heeft bij mij altijd perfect gewerkt. Alvast bedankt voor jullie reactie.
     
  2. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Ik begrijp uit je verhaal dat je verbinding ook wegvalt als je één pc rechtstreeks op het modem hebt aangesloten. Wat gebeurt er met de leds op het modem als het wegvalt? Blijven die branden of gaan er één of meerdere knipperen (link hoort te knipperen)?
    En heeft de HD je modem uitgelezen en je op basis daarvan vertelt dat alles goed is of weet je dat niet?
    Je kan nog proberen je modem rechtstreeks op het aop aan te sluiten, eventueel met een andere (nieuwe) coaxkabel.
     
  3. ZiggoRon

    ZiggoRon New Member

    Berichten:
    2
    HD heeft modem uitgelezen en zeggen dat alles in orde is.
    Als verbinding wegvalt blijven alle leds branden (link led knippert niet).

    Wat zou het kunnen zijn. Ligt het aan mijn systeem?
     
  4. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Ik heb dit probleem ook. Na de laatste uitval (afgelopen woensdag) en na wederom een melding + plus een afspraak voor een monteur is de boel hier niet meer uitgevallen. In mijn geval deed het internet en de telefoon het niet. Om alles weer werkend te krijgen diende ik het modem te resetten.

    Zal ik de monteur afbellen of toch voor de zekerheid laten komen???
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina