1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Mail van quicknet naar quicknet gaat mis

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Ardana, 21 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ardana

    Ardana Forum Member

    Berichten:
    237
    Hoewel 't dus niet voor alle mail geldt! Lijkt iets te maken te hebben met 't default mail-adres wat je van Multikabel/Ziggo gekregen hebt bij 't afsluiten van je abonnement. Naar een extra mailadres lukt 't wel namelijk.

    Ik heb ook een bevestiging gekregen dat 'r aan gewerkt wordt.

    Overigens heb ik om 18:24u nog een mail naar m'n zussie gestuurd en daar nog geen foutmelding op gehad. Fingers crossed :)
     
  2. CeeS

    CeeS Legend (✝ 2016)

    Berichten:
    12.349
    Het leek aan 1 mailstore te liggen. Het forum kreeg ook een aantal bounces van nieuwe-berichten-emails met deze melding. Allemaal waren dit "mc25ms2". Daar werd naar gekeken toen ik het doorgaf. Als je nu geen bounceberichten meer krijgt zal het opgelost zijn.
    De storingsmelding op de Ziggo website geeft aan dat het opgelost is om 15:44 uur :

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina