1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mail van quicknet naar quicknet gaat mis

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Ardana, 21 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoewel 't dus niet voor alle mail geldt! Lijkt iets te maken te hebben met 't default mail-adres wat je van Multikabel/Ziggo gekregen hebt bij 't afsluiten van je abonnement. Naar een extra mailadres lukt 't wel namelijk.

    Ik heb ook een bevestiging gekregen dat 'r aan gewerkt wordt.

    Overigens heb ik om 18:24u nog een mail naar m'n zussie gestuurd en daar nog geen foutmelding op gehad. Fingers crossed :)
     
  2. Het leek aan 1 mailstore te liggen. Het forum kreeg ook een aantal bounces van nieuwe-berichten-emails met deze melding. Allemaal waren dit "mc25ms2". Daar werd naar gekeken toen ik het doorgaf. Als je nu geen bounceberichten meer krijgt zal het opgelost zijn.
    De storingsmelding op de Ziggo website geeft aan dat het opgelost is om 15:44 uur :

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina