1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Mail van quicknet naar quicknet gaat mis

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Ardana, 21 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ardana

    Ardana Forum Member

    Berichten:
    237
    Mail naar bepaalde quicknet adressen lukt niet

    Ter info, wellicht zijn er meer mensen die er last van hebben.

    Als ik een mail probeer te versturen van m'n quicknet adres naar een ander quicknet adres, via smtp.quicknet.nl, dan krijg ik een foutmelding van de mailserver:
    'Your message cannot be delivered to the following recipients'

    Op een mail naar postmaster@quicknet.nl kreeg ik geen foutmelding dus ik hoop dat er naar gekeken wordt.

    Volledige melding (deels geanonimiseerd):
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2009
  2. Ardana

    Ardana Forum Member

    Berichten:
    237
    Vanaf m'n werk naar 't zelfde adres lukt ook niet!

    Vanaf m'n werk naar m'n eigen adres lukt wel... (xxxxxx@quicknet.nl)
    Duh? :shock:
     
  3. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Forum Member

    Berichten:
    3.611
    Het lijkt erop alsof het helemaal aan het einde van de rit fout gaat. Zit de mailbox van je zus soms vol?
     
  4. CeeS

    CeeS Legend (✝ 2016)

    Berichten:
    12.349
    Staat er soms een (fout ingestelde) forward aan op de mailbox van je zus?
    Er staan vreemde adressen in de headers die je laat zien namelijk. De foutmelding zou in dat geval niet van de eerste mailhop komen, maar van de forward daarna.

     
  5. A.Honnebier

    A.Honnebier New Member

    Berichten:
    1
    Goedendag, wij zijn nieuw op het forum hier, maar al lang lid van Multikabel - Ziggo.

    Ik heb nu exact hetzelfde probleem als hierboven beschreven, ik krijg de volgende melding:
    En niet alleen quicknet naar quicknet werkt niet, we kunnen geen enkele email ontvangen op m.....@ quicknet .nl ?
    We gebruiken het adres ook zakelijk, en er hebben al enkele mensen gebeld dat de email niet aankomt, ze krijgen ook bovenstaand bericht terug.
    Mijn email adres a...... doet het wel.
    Iemand tips?
    Ik heb de hulpdesk van Ziggo al gebeld, maar deze zijn het (hopelijk) aan het uitzoeken.

    Mvg. Alain

    edit:
    Het is bij ons opgelost! :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2009
  6. Ardana

    Ardana Forum Member

    Berichten:
    237
    Ik ken helaas niet de ins en outs van de meelconfig van m'n zus. Wel heb ik 't vermoeden dat de adressen die je ziet door de mailer(s) zelf gebruikt worden en dat 't in de config daar ergens misgaat.
    Zeker gezien het feit dat 'r meer mensen last van lijken te hebben.
     
  7. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Hij geeft dat er geen route gevonden kan worden naar 't mailadres van je zus. Dus of er gaat iets in de server mis of onderweg; het mailadres is niet bereikbaar.
    Mail die header even door naar de THD via 't contactformulier; daar weten ze wel wat ze ermee moeten doen.
     
  8. CeeS

    CeeS Legend (✝ 2016)

    Berichten:
    12.349
    Ja, het forum krijgt sinds gisteravond laat ook onbestelbaar mailtjes terug met dezelfde fout.

    Ik heb in elk geval deze melding op de juiste plek laten landen dus wordt er nu zeker naar gekeken.

    Gelukkig krijgen de verzenders van de mails wel een melding dat hij niet is aangekomen, beter dan dat de mail zou verdampen :wink:
     
  9. Harold

    Harold Forum Member

    Berichten:
    1.076
    Hier de zelfde fout.
    Er staat in de header quickne t.nl ipv quicknet.nl
     
  10. RonBos

    RonBos Forum Member

    Berichten:
    46

    Op de "Ziggo Storing & Onderhoud" pagina staat het volgende:

    Ron
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina