1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing internet + bellen Schagen woensdag 21 oktober

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Titan, 21 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij mij nu ook weer goed.

    Spreken we af voortaan als jij storing of ik hebt, dan we het altijd aangeven. Dan weten wij tenminste dat het een echte storing is van Ziggo of van ons zelf.

    :thumb up:
     
  2. Afgesproken ;)
    Overigens heb ik een e-mail gekregen dat ze komende week werkzaamheden gaat uitvoeren hier in de wijk. Lijkt me toch geen toeval. ;)
     
  3. Het lijkt weer zover... :sad:
     
  4. Zijn werkzaamheden in schagen om dit op te lossen

    van woensdag 28 oktober 08.00 uur tot vrijdag 13 november 17.00 uur
    Van 28 oktober tot en met 13 november 2009 vinden in uw wijk werkzaamheden plaats ter verbetering van het netwerksignaal. Hierdoor kan in deze periode uw televisiesignaal en internet- en telefoonverbinding enig moment onderbroken worden. Onze excuses voor de overlast.
     
  5. Over welke wijk hebben we het in dit geval, ik woon zelf in de Groeneweg en het internet signaal is de ene dag prima (lees 5Mb per seconde) en de andere dag om te huilen (lees 1,5Mb per seconde).
     
  6. Dit geld voor postcode 1741 en 1742 zonder toevoegingen
     
  7. Volgens mij staan er voor een groot deel van noord holland noord werkzaamheden ingepland. Ik had inderdaad een mail gekregen dat deze week in mijn week werkzaamheden zouden plaatsvinden.

    De verbinding was hier de laatste paar weken ook instabiel, dus we hopen dat het na deze werkzaamheden is opgelost :frons: Betreft hier overigens wijk Waldervaart.
     
  8. En daar zijn we weer... Exact dezelfde problemen weer. Veel packetloss, telefonie werkt ook niet goed.

    Blijkbaar lossen ze het elke keer weer op, en weten ze dus waarschijnlijk de oorzaak. Maar tot nu toe is het nog niet structureel opgelost.
     
  9. Wanneer werkt de telefoon wel goed?

    10 november wilde we 's avond enkele bewoners van Schagen informeren over het uitvallen van lessen. Helaas alleen enkelzijdige gesprekken. Zij horen ons niet wij hen wel.
    Dit was na werkzaamheden in de mauvestraat. Alles zou weer moeten werken volgens de monteur.

    Helaas moesten we na de werkzaamheden meerdere malen het modem resetten om weer internet en telefoon te hebben.

    Het gaat niet om deze ene keer maar vanaf mei 2009 zijn er al problemen.
    Onder de vlag van multikabel geen problemen. Nu is het gewoon een drama.
     
  10. Het is weer zover, veel packetloss. Ook bellen is een probleem. Dit is al de zoveelste keer in 2 weken.

    Kan iemand aangeven die momenteel hetzelfde probleem heeft?

    Waarom lost ziggo dit niet structureel op?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina