1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Meerdere smartcards en pakketten Ziggo, 1 groot drama

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door edc, 21 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. edc

    edc Forum Member

    Berichten:
    9
    Sinds enkele maanden hebben wij 2 plus pakketten in ons alles in 1 pakket.

    Sinds een paar dagen krijg ik maar 2 van de 25 zenders, de rest E19.

    Vandaag maar eens de kl.te service gebeld voor de welbekende 10 ct per minuut. Na 25 minuten alles geprobeerd te hebben werd de verbinding spontaan verbroken. En terugbellen ho maar, terwijl meneer de gegevens bij de hand had.

    Direct maar een klacht ingedient. Nu blijkt dus dat de pakketten op 6 oktober zijn beeindigd (???). Wij weten dus van niets, alleen dat ik rond die tijd een extra kaart heb geactiveerd. Volgens de site worden dan automatisch de extra pakketten toegewezen aan deze kaart.

    Nu vraag ik mij toch af waarom de goede man van de helpdesk dit niet heeft kunnen vertellen en ons 2,50 telefoonkosten heeft weten af te troggelen. Wij bellen notebene via Ziggo, dus waarom die extra kosten?

    Zijn er meerdere gebruikers die hier mee te maken gehad hebben? Volgens mij deugt het hele helpdesk en smartcard verhaal nog niet echt bij Ziggo.

    Overigens vind ik dat bij het indienen van een klacht een wel erg summiere reactie terugkomt. Men gaat voorbij aan het feit dat je kosten moet maken voor het niet goed informeren en het niet oplossen van de problemen. Als dit bij moet dragen aan het 'verbeteren' van de service heb ik hier een hard hoofd in!
     
  2. whats85

    whats85 Forum Member

    Berichten:
    69
  3. boeskool

    boeskool Forum Member

    Berichten:
    264
    Hallo,
    Ik heb net gekeken op mijn ziggo pagina,als ik een extra smardtcard wil gaan registreren staat het eredivisie pakket niet aangevinkt terwijl ik daar wel een abbo op hebt,bij het hdtv pakket staat wel het hokje aangevinkt.Betekent dat ik op mijn tweede smartcard geen eredivisie live krijg?

    Dennis
     
  4. whats85

    whats85 Forum Member

    Berichten:
    69
    Denk gewoon vinkje zetten bij Eredivisie live. Blijft een vaag en onduidelijk systeem. Anders gewoon even bellen is misschien veiliger. Ik had het totaal pakket en toen ik een 2de kaart ging toevoegen had ik het totaal pakket uitgevinkt. Resultaat was dat Ziggo het totaal pakket had opzegt en ik dus geen beeld meer had.
     
  5. oneway

    oneway Forum Member

    Berichten:
    72
    Beste allemaal,je moet alleen de laatste 3 vinkjes op pagina 3 aanvinken dan komt het in orde,dus de al aangevinkte hokje uitschakelen.
    Krijg je ook weer voor onbepaalde tijd alle zenders :pompom::pompom:HAHA

    Heb dit al vele malen gedaan en er wordt niets extra gerekend :wink::wink:

    Wel je nieuwe kaart in de decoder stoppen en aan laten staan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina