1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Probleem alles in 1

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door pravesh12, 20 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,ik heb afgelopen zaterdag ziggo alles in 1plus besteld,ik had alles in 1 basis vandaag heb ik een brief gekregen van ziggo waar staat

    Modem activatiecode :censored:Wachtwoord :censored:

    ik heb nog steeds mijn oude snelheid nu is mijn vraag waar kan ik de Modem activatie code invoeren en het wachtwoord
    ik heb nog steeds dezelfde modem leveren ze een nieuwe modem als je overstapt van basis naar plus???

    gr,pravesh12
     
  2. Waarschijnlijk krijg je nog een nieuw modem opgestuurd. Anders voor de zekerheid Ziggo even bellen.
     
  3. Als je van basis naar plus gaat krijg je geen nieuw modem. De activatiecodes worden automatisch opgestuurd bij aanvragen/wijzigen internetabonnement. Je hebt ze echter alleen nodig bij een nieuw modem. Deze brief kan je dus weggooien; je modem is al geactiveerd en zou ook al de nieuwe snelheid moeten leveren.

    Die krijg je niet zeg je, dus moet er gekeken worden waar dat aan ligt. Heb je een router? Sluit dan eens 1 pc rechtstreeks op het modem aan, haal dan daarna het modem even van de stroom. Schakel dan firewall + anti-virus uit en test je snelheid nog eens met www.speedtest.net.
     
  4. Sorry,ik had verkeerd gekeken ik heb geen ziggo alles in basis maar alles apart Z1internet,Z1telefoon,Z1tv dus ik ben van Z1 naar ziggo alles in plus overgestapt nogmaals sorry
     
  5. Dat maakt niet uit, ook dan krijg je geen nieuw modem. Die krijg je alleen als je voor de eerste keer internet aanvraagt of als je overgaat naar Alles-in-1 Extra.
     
  6. Heb je het modem rechtstreeks op het aansluitpunt aangesloten? Dus zonder splitters, versterkers oid ertussen?
    Zoja, dan lijkt het me het handigst om toch even de THD te bellen. Zij kunnen je modem uitlezen en kijken hoe het signaal is. Als ze geen oorzaak kunnen vinden wordt het doorgezet naar de tweede lijn die dan het probleem zal onderzoeken.
     
  7. bij ziggo orders krijg ik dit

    [​IMG]

    misschien dat dit wat uitmaakt??
     
  8. Dat denk ik dan wel inderdaad. Vind 't wel een beetje vreemd dat je een nieuw modem krijgt aangezien dat voor de nieuwe snelheid die je gaat krijgen niet nodig is... Maar goed, dan kan je 't beste eerst die afwachten inderdaad :)
     
  9. bedankt voor al je hulp:thankyou::grin:
     
  10. Graag gedaan (al heb ik niet het idee dat ik echt iets gedaan heb naast info geven maar goed) :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina