1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geluid van Samsung DCB 9401R valt regelmatig uit.

Discussie in 'Samsung DCB-9401R' gestart door Rabian, 19 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het geluid van onze TV valt tijdens een avondje TV kijken zeker z’n 6 a 7 keer voor ongeveer 50% weg, dit op alle zenders, dit duurt ongeveer 5 a 10 minuten en dan is het geluid weer terug.
    Dit probleem deed zich bij ons vorige TV toestel ook voor en nu met onze nieuwe LCD TV het zelfde probleem, bij analoog TV kijken hebben we dit probleem niet alleen met de Samsung Digitale ontvanger DCB 9401R aan.
    Ziggo diverse keren gebeld over deze klacht, maar alles wat ik tot nu toe heb moeten doen heeft geen resultaat opgeleverd, en krijg de indruk er ook niet meer uit te komen met ze bij gebrek aan kennis van de medewerkers.
    Mijn vraag aan jullie is om eens na te denken over dit probleem en misschien met een oplossing of tips om te proberen te komen.
    Mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag…..

    Met vriendelijke groet
    Rabian
     
  2. Zeer waarschijnlijk een defect aan de Samsung decoder. Als je aan deze decoder gehecht bent, koop dan op marktplaats voor hooguit een paar tientjes een andere, dan is je probleem opgelost. Voor alle zekerheid kun je ook nog even een andere SCART kabel proberen. Laten repareren is echt niet lonend (lees: veel duurder).
     
  3. Als hij nu even zegt wat zijn locatie is kan hij voor weinig een 9401 bij me ophalen... Een 9401 die door nederlanders is achtergelaten bij mij omdat ze naar Duitsland gingen verhuizen.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina