1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo CI+ Module

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door scooby1963, 18 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Er zou een melding moeten onstaan:

    E04-4 voer smartcard in a.u.b

    Nog een check
    - zap nog eens naar ned1 HD,
    - verwijder de CAM,
    - controleer beeld ( moet ok zijn)
    - duw de CAM weer in de TV en blijf naar het beeld, als de CAM goed aangesloten is zal het beeld even kortstondig blokkerig worden. Dit betekent dat de signalen door de CAM worden geleid. Als je deze korte verstoring niet ziet dan zit de Cam niet goed aangesloten.
     
  2. Terug naar Ned1 smartcard eruit gehaald weer ingezet. blokkerde eventjes bijna niet te zien. Ook cam en smartcard eruit gehaald hetzelfde resultaat.
    Bokkerde iets (bijna niet te zien) Krijg op de andere zenders alleen maar "vervormd signaal" te zien.
     

  3. krijg je geen enkele melding op het scherm als je de CAM aanbrengt.
    Of er verschijnt "Uw tv niet niet volledig CI+ geschikt" of er verschijnt een melding Authenticatie Start en vervolgens Authentiation OK.

    Als deze meldingen niet verschijnen dan zit de CAM niet volledig in de interface connector. Je hebt toch wel een Ziggo CI+ CAM van het fabrikaat SMiT ?
     
  4. Ik heb vanaf het begin (18 sept.) dat ik de cammodule + smartcard heb geinstalleerd de melding gekregen authenticatie (2x) gekregen dan melding vervormd signaal (duurde ongeveer 1 minuut) en dan liep de tv gewoon door. Vanaf donderdagavond kreeg deze melding niet meer en ook geen beeld m.u.v. Ned1. Ik heb een smartcard van ziggo merk smit. Ik heb in de tussentijd niets meer met de cam gedaan deze zit in de tv vanaf 18 sept. jl. Alles netjes geregistreerd/activeer. Ik krijg geen melding error melding of wat dan ook alleen geen bleed op de zenders. Alleen melding "vervormd signaal". En dan gewoon opeens niets meer. Gisteren nadat de tv dus niets deed heb ik de firmware geupdate van de nederlandse samsung site. T-CHUIDEUC-2005.1 dit is volgens de tv goed verlopen. Kreeg in indergeval wel die melding.
     

  5. Volgens mijn gegevens zou je de software aanduiding T-CHUCIPDEUC moeten gebruiken !
    Zie het item
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=191522&postcount=1

    je vindt hier ook de link naar de software en de lijst met modellen en software
     
  6. sorry slip of the pen ik heb ook de TCHCIPDEUC gedownload.
     
  7. je houdt me wel bezig zo ..

    ik zal morgen kijken naar de menu structuur om je naar de cam submenu's te leiden voor verdere info. Ik weet de structuur niet precies .. uitzenden/algemene interface ..
     
  8. Sorry ik had dit ook liever niet. Ik heb deze tv gekocht om dat ik hem mooi vond en de CI+cam omdat ik maar 1 afstandsbediening wilde hebben.
    Maar toen ik vanmiddag bij Maxwell was en deze met ziggo had gebeld. Vertelde ziggo dat er veel meldingen binnen waren gekomen van winkeliers met storing van de ci+ card. Ziggo vermelde ook dat er een "nieuw signaal op mijn activerings code" zou worden gestuurd. Ik weet echt niet wat of hoe. Kunnen jullie dit niet onderling communiceren. de melding is omstreeks 16.30 uur gedaan. Ja ik hou er ook mee op voor vandaag.
    Maar voor zo ver alvast bedankt.
     
  9. vooralsnog lijkt het erop dat het niet met de activatie van de kaart te maken heeft. Veel vragen over CI+ is niet zo vreemd als er in een paar weken tijd ~20.000 CAM's worden verkocht.
     
  10. Volg dit met veel interesse aangezien ik de Samsung UE40B7000WPXXN bezit.
    Hoop dat er ooit een mogelijkheid komt om zonder een smartcard zo'n ding te kopen. (voorlopig zijn ze toch niet leverbaar hier)
    Zal mijn sign maar eens aanpassen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina