1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Internet en Telefoon verbinding valt weg

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door The Puma, 17 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. The Puma

    The Puma Forum Member

    Berichten:
    191
    Sinds vandaag valt de internet en telefoon verbinding regelmatig weg.
    Postcode 6373

    Na opnieuw opstarten modem is er weer verbinding!

    Hebben hier meerdere mensen last van?
     
  2. frednl

    frednl Forum Member

    Berichten:
    13
    Idem hier postcode 1851, heb het gemerkt vanaf 16.00 uur;telefoon en internet slechte kwaliteit
    ga nu modem resetten
     
  3. BertK!

    BertK! Forum Member

    Berichten:
    1.824
  4. frednl

    frednl Forum Member

    Berichten:
    13
    Na modem reset lijkt internetsnelheid zich hersteld te hebben !
     
  5. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Ik heb hier al een paar weken last van. Maandag komt er een monteur langs.
     
  6. pkroek

    pkroek New Member

    Berichten:
    2
    7681

    Hier heb ik er ook last van, zelfs de tv begint te storen. Voorheen nooit last van gehad.
     
  7. BertK!

    BertK! Forum Member

    Berichten:
    1.824
    6462

    Ok... Monteur is vandaag bij de buurman geweest en alles doorgemeten..
    Alles Ok... Verhaal van de Monteur.. hier in de wijk is een grote storing geweest, hij was bij zeker 20 man met hetzelfde probleem, maar dit heeft zich van alleen opgelost en ze konden nu niet meer zeggen waaraan het heeft gelegen....

    :giveup::giveup::giveup:
     
  8. marcoonline

    marcoonline Forum Member

    Berichten:
    29
    als ik het forum een beetje door lees is valt het mij op dat heel veel mensen met een Alles in 1 extra problemen hebben met het wegvallen van de internet verbinding.

    heb er zelf ook last van regio 4105 heb zondag contact gehad met HD en de medewerker wist mij te vertellen dat ik de 15 was voor die dag en hij heeft aan ticket aangemaakt voor de Technische Helpdesk zodat die het probleem nader konden onderzoeken.

    het probleem zou binnen 3 dagen afgehandeld wezen dus ik ga vanavond eens bellen met de HD en vragen naar de status van de storing.

    Hou jullie uiteraard op de hoogte
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina