1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo diensten telefonisch opzeggen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Aslan, 17 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wou vandaag all mijn diensten opzeggen.(alles in 1 extra/extra telefoon / extra zenders)
    Dus heb ziggo lijn gebeld. Normaal vragen zij bij de begin van zoon gesprek toets uw klantnummer of postcode om sneller te helpen. Maar dus vandaag niet. en ik toets de 3 en dan nog eens 3 ik kwam niet bij de opzeglijn.

    is er een telefoon storing ofzo bij ziggo. hoe moeten klanten opzeggen als ze dat willen. of is dit expres gedaan..

    Ik heb een contact e-mail vestruurd en zo te proberen optezeggen.

    Dus hoop snel een reactie.

    Site beheerders sorry ik wist niet waar ik dit kan plaatsen:giveup:

    Pace men:thumb up:
     

  2. Off-topic, maar het waarom ben ik benieuwd naar. Je hebt het toch net?
    On-topic: wel vaag. Ze zullen het niet stimuleren, het hele opzeggebeuren.
     
  3. off topic: waarom zeg je de ziggo diensten op als je net een topic hebt gestart over de aanschaf van een Gbit switch? http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21418 :?

    on topic: ik heb nog nooit een klantnummer in hoeven te voeren. Alleen een mondelinge vraag; wat is uw postcode? Daarbij weet ik zeker als je een medewerker aan de telefoon krijgt dat deze je doorverbindt met de verantwoordelijke afdeling.
     
  4. Er wordt gebruik gemaakt van nummerherkenning, als je met je 'eigen' Ziggo nummer belt. Enige wat ze dan nog doen is een controle vraag stellen over je geboorte datum of een ander willekeurig feitje.
     
  5. Jup, ze kunnen je zo doorverbinden met de juiste afdeling. En nee, die storing is niet expres.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina