1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen tv geen internet en dan 1 week wachten op monteur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door FredR, 17 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het moet niet gekker worden bij ziggo,
    Vandaag valt internet uit en tv is gruis, in de hele straat,tv storing gebeld en die kunnen pasa 22 okt komen.
    Dit slaat echt alles, moeten mijn kinderen die voor school alles via internet moeten doen dus een hele week zonder internet? en tv doet ook niet veel.
    Er bestaat toch zoiets als storingsdienst????


    Fred
     
  2. Dat ze in het weekend niet komen is al erg zat, maar pas na een week ? :?
     
  3. Zo en nu is het opgelost ineens weer beeld en internet.
    Werd even geholpen door een forum admin.

    Fred
     
  4. uh, wat was er aan de hand dan ? :shock:
    En is het probleem nu voor de hele straat opgelost ?
     
  5. Ja blijkbaar wel opeens was alles er weer, we hebben een uurtje of 4 niks nada kunnen doen toen opeens was alles er weer.
    Ik weet niet of er nou een monteur is geweest.

    Fred
     
  6. Dat is een monteur binnen 4 werkdagen, vind ik niet raar, zeker het "alleen tv en internet" betreft en er in dit geval geen sprake is van telefonie.

    Maakt de storing niet minder vervelend, maar is de verwachting nu echt dat als tv/internet eruit ligt er iemand binnen 24uur op de stoep staat? Als dat de wens is dan moet je denk ik op zoek naar een ander pakket (zakelijk met SLA afspraken).

    Dat ze in het weekend niet komen vind ik op zich logisch, zeker voor "enkel" internet en tv. En daarnaast, het is geen week daar een week 7 dagen heeft, en er binnen 6 dagen (4 werkdagen) iemand op de stoep staat.
     
  7. @excalibur : wat zijn de sla afspraken met Ziggo dan eigenlijk. Ik kan ze nergens vinden en ga, omdat internet en tv eerste levenbehoeften zijn, uit van een 7x24 uur sla :mrgreen:
     
  8. Daar ga jij vanuit, maar helaas, internet en tv vallen niet onder de eerste cq de primaire levensbehoeften. En verder zijn er niet harde SLA afspraken binnen de voorwaarden van een particulier abonnement.

    Kortom, geen SLA afspraken, en tevens geen primaire levensbehoefte. 4 werkdagen is dus prima. Sneller is mooier/beter, maar 4 werkdagen is absoluut niet traag.

    Wil je 7x24 SLA afspraken, daar zijn hele mooie zakelijke abonnementen voor, zit wel een iets ander prijskaartje aan vast. Voor bv een KPN lijn van 10Mbit met 24/7 support/ondersteuning/storingdienst betaal je aanmerkelijk meer als een Alles-in-een Extra abonnement bij Ziggo, en dat voor minder snelle lijn. Heeft KPN echter nog steeds max 8uur om een storing op te lossen.
     
  9. Met andere woorden : particulier = geen sla = Ziggo kan als ze zin hebben een keer langskomen :shock:
    Ik vind dat daar wel eens afspraken over gemaakt zouden moeten worden. 4 dagen vind ik te lang, maar met de huidige stand van zaken kunnen ze er ook 40 van maken.
     
  10. Ziggo heeft natuurlijk wel SLA's waar ze mee werken (bijv. bij telefonie: 95% van de storingen opgelost binnen 48 uur, bij tv/internetstoring: 95% van de storingen opgelost binnen 72 uur), dat soort dingen.

    Maar als je bij die 5 % zit heb je weinig om op terug te vallen. Je kunt je abonnementsgeld voor de storingsperiode terugkrijgen. Geen vergoeding wegens mogelijke inkomstenderving, of consulteren gezinspsycholoog (vooral bij storingen tv/internet:roll:)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina