1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mail komt niet aan / verdwijnt

Discussie in 'Internet - Email' gestart door rklerks, 17 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo mede-Ziggo-gebruikers,

    De laatste week raak ik mail kwijt.

    Mail komt niet bij mij aan en mail verstuurd komt niet bij de geadresseerde aan.

    Hebben meerdere mensen het idee dat er mail "verdwijnt" ?

    Ik heb het dus niet over mailvertraging, maar echt over mail dat verdwijnt.

    Hoe kom ik hierbij ; een aantal kenissen zitten ook bij Ziggo en nadat ik ze later (same day or next day) sprak, en vroeg of ze de mail hadden ontvangen, dit negatief beantwoordde.

    Ben benieuwd of meerdere mensen hier ook last van hebben.....

    Heb nog geen contact gehad met Ziggo.... is waarschijnlijk toch niet waar

    Gr.Ron
    2718JW Zoetermeer
     
  2. Same here, maar niet naar alle adressen of domeinen.

    Als ik vanuit de Ziggo webmail naar mijn zakelijke domein mail komt de mail niet binnen en ik krijg ook geen foutmelding. Het vreemde is dat de Ziggo mailserver wel een foutmelding maakt als ik een testmail stuur naar een niet bestaand zakelijk adres.

    Alle mail aan wel bestaande adressen verdwijnt, alle mail aan niet bestaande zakelijke adressen wordt door Ziggo netjes met een mail delivery error afgehandeld.

    Mail naar bijvoorbeeld @box.nl of @hotmail.com werkt wel.

    Weird :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina