1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe kaart werkt perfect, oude niet meer.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Tommie33, 15 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    Gisteravond preview verlopen. Mijn kaart aangemeld bij een medewerker en gelijk nieuw pakketten genomen.
    Wat schetst mijn verbazing vandaag? Nieuwe kaart werkt perfect, oude niet meer.
    Na bellen met helpdesk:
    - u heeft maar 1 kaart meneer
    - 1 kaart?
    - ja met nummer xxxxxx
    - dat is mijn nieuwe, en mijn oude dan?
    - die kaart is niet aangemeld meneer.
    -niet aangemeld? Die is al 3 jaar geleden aangemeld en heb er zelfs al extra pakketten op.
    - Dat is vreemd want de kaart bestaat wel maar kan hem niet vinden.
    - Dat is dan nog raarder want je collega zag hem gisteren wel, en zou alle pakketten op beide kaarten zetten.
    - Dan heeft hij de oude kaart uit het systeem gegooid....

    nou lekker dan! Tv kijken nu maar op mijn slaapkamer dan tot de nieuwe activatie van mijn 3 jaar oude kaart er door is :evil:
     
  2. marchelh!

    marchelh! Forum Member

    Berichten:
    63
    Je kan toch je kaart uit de TV van de slaapkamer in die van de huiskamer overzetten?:shock:
     
  3. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Heeft de medewerker de kaart weer opnieuw ingevoerd? Als hij in het systeem zit moet dat niet zo heel moeilijk zijn om deze opnieuw te activeren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina