1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe kaart werkt perfect, oude niet meer.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Tommie33, 15 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteravond preview verlopen. Mijn kaart aangemeld bij een medewerker en gelijk nieuw pakketten genomen.
    Wat schetst mijn verbazing vandaag? Nieuwe kaart werkt perfect, oude niet meer.
    Na bellen met helpdesk:
    - u heeft maar 1 kaart meneer
    - 1 kaart?
    - ja met nummer xxxxxx
    - dat is mijn nieuwe, en mijn oude dan?
    - die kaart is niet aangemeld meneer.
    -niet aangemeld? Die is al 3 jaar geleden aangemeld en heb er zelfs al extra pakketten op.
    - Dat is vreemd want de kaart bestaat wel maar kan hem niet vinden.
    - Dat is dan nog raarder want je collega zag hem gisteren wel, en zou alle pakketten op beide kaarten zetten.
    - Dan heeft hij de oude kaart uit het systeem gegooid....

    nou lekker dan! Tv kijken nu maar op mijn slaapkamer dan tot de nieuwe activatie van mijn 3 jaar oude kaart er door is :evil:
     
  2. Je kan toch je kaart uit de TV van de slaapkamer in die van de huiskamer overzetten?:shock:
     
  3. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Heeft de medewerker de kaart weer opnieuw ingevoerd? Als hij in het systeem zit moet dat niet zo heel moeilijk zijn om deze opnieuw te activeren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina