1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Gratis weekend films kijken ter compensatie storingen

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door julius, 15 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ronvm

    ronvm Forum Member

    Berichten:
    773
    Prijs jezelf gelukkig, want dat komt volgens mij niet veel voor. Als ik de problemen allemaal lees (en die van mijzelf meereken) is er toch wel heel wat aan de hand. Ik wou ook dat het anders was, want ik wil hem nog steeds gebruiken, maar wanneer ik hem weer neerzet, melden de problemen zich al na een paar minuten en moet ik hem echt weer van de stroom afhalen. Dat is natuurlijk geen kijken en ook niet de bedoeling. Maar de problemen doen zich veelal voor wanneer de Cisco op een Receiver is aangesloten en niet rechtstreeks op de TV/het Scherm. Ik neem dan ook aan dat bij jou de Cisco op je scherm aangesloten is.
     
  2. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    Ziggo speelt met vuur met deze actie. Ze moeten wel heel erg overtuigd zijn dat hun service die extra belasting aankan tijdens dat gratis weekend.

    Qua marketing is het effect van een cadeautje beloven en dan niet kunnen leveren erg gevaarlijk. Ik ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2009
  3. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Wat ik niet begrijp is dat ze kennelijk van plan zijn om 20 oktober nieuwe firmware voor de Cisco uit te rollen waarbij, gezien de ervaringen uit het verleden, toch een gerede kans bestaat dat zo'n nieuwe firmware weer nieuwe problemen gaat opleveren en dan gaan ze ook tegelijkertijd een actie starten die meer belasting van de ontvanger en de systemen oplevert. Als het dan misgaat dan is de verontwaardiging nog eens een keer zo groot dan normaal al het geval zal zijn omdat de klanten dan tot overmaat van ramp ook niet of nauwelijks gebruik kunnen maken van de "gratis" actie. Zouden ze over dit soort aspecten van dergelijke acties nu echt niet nadenken bij het management van Ziggo? Loopt het management dat verantwoordelijk is voor de techniek dan soms continu de rest van het Ziggo management voor te liegen over de stabiliteit van hun systemen en de Cisco ontvanger?
     
  4. ronvm

    ronvm Forum Member

    Berichten:
    773
    Een sigaar uit eigen doos?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2009
  5. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    Ook mogelijk dat de techniek bij Ziggo een ondergeschoven kindje is en dat de afdeling marketing de boventoon voert. De afdeling techniek kreeg gewoon te horen: zorg maar dat het werkt. Tegensputteren, zelfs met geldige argumenten hielp niet.

    Natuurlijk allemaal speculatie...
     
  6. Jam

    Jam Forum Member

    Berichten:
    481
    "Voer uw betaalcode in ter bevestiging"

    misschien een domme vraag maar wat is dat die betaalcode ?
    is dat je klant nummer ?
     
  7. KoenH

    KoenH Forum Member

    Berichten:
    104
    Misschien ten overvloedde, maar de actie is pas volgende week.

    Vwb de betaalcode: daar kan ik je geen antwoord op geven.
     
  8. renmarvin

    renmarvin Forum Member

    Berichten:
    38

    Je betalingscode is standaard 0000, tenzij je gewijzigd heb in menu > instelling > Beveiligen

    Kortom als je volgende week die gratis film besteld vul je standaard betaalcode of je eigen gemaakte betaalcode in.
     
  9. mysteryland

    mysteryland Forum Member

    Berichten:
    55
    In de doos kan ie lang wachten op een update :) :pompom:

    Prijs jezelf gelukkig, ........ Maar de problemen doen zich veelal voor wanneer de Cisco op een Receiver is aangesloten en niet rechtstreeks op de TV/het Scherm. Ik neem dan ook aan dat bij jou de Cisco op je scherm aangesloten is.
    Hoe bedoel je dit precies ronvm? mijn cisco is met hdmi aangesloten op mijn scherm, en het geluid via een optischekabel naar de receiver van mijn surroundsysteem, ik heb nergens last van. (behalve dat het menu nogal traag bladerd soms)en updaten doet ie automatisch.
     
  10. julius

    julius Forum Member

    Berichten:
    329
    staan de films er al bij? ben nu niet thuis namelijk
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina