1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Duurt het lang voordat een digitale ontvanger van Ziggo geleverd wordt.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door dragnar, 15 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is opgelost mede dankzijn de reacties in did forum
    en het ziggo web team :applause::thankyou:
    gehaald in winkel een humax irhd.5000 inc kaartje 190 euro :)












    we hebben dus pas on inet abbo omgezet in ziggo alles in 1 extra
    Hierbij hebben we een digitaale en hd ontvanger besteld
    het is hier gisteren aangesloten

    we hebben nog geen digitaale t.v aangezien de administratie nog niet rond is

    Maar toen ik belde met de klante service vroeg ik me ook af war die hd ontvanger bleef toen zij in het systeem ging kijken kon ze niet zien waneer die geleverd ging worden ) was geen track and trace (

    nu mijn vraag gaat dat lang duuren ? zo jha
    is het moeglijk die exstra ontvanger te anuleren er er zelf eentje te haalen in de winkel ?

    vriendelijke groeten me
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2009
  2. Het kan lang duren helaas. Ze zag dus niet dat die onderweg was, dan vrees ik dat er iets mis is gegaan en dat het nog lang gaat duren. Hoe lang weet ik niet.
    Volgens mij kan je 'm annuleren en 'm in de winkel halen, maar zeker weten doe ik dit niet. Het lijkt me het handigst als je dit per mail voorlegt aan de HD (contactformulier op de site even invullen, https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier)
     
  3. mailtje is gestuurd ( vraag me af hoelang ik op andwoord kan wachten )

    op de digitaale t.v na
    werkt alles hier perf :)
    dus niet echt een klacht atm :)
    Ik ga pas zeiken als het te lang duurt en ze me geen info geven :P
     
  4. Het kan wel eens een week duren, maar verreweg de meeste mailtjes zijn binnen die tijd wel beantwoord :) Zeker met zo'n relatief eenvoudige vraag.
    Ben blij dat je verder tevreden bent :)
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    In "Mijn Ziggo" heb je een order overzicht staan. Staat daar iets bij?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina