1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

de probleem van CI+ERROR: is opgelost

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door hasniman, 15 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hasniman

    hasniman Forum Member

    Berichten:
    6
    :applause:yes de probleem is opgelost

    de monteur van samsung is langs geweest
    de probleem was nieuw voor hem hij heeft iets gedaan wat de klant niet mag weten op de afstandbedingen ergens op gedrukt en zo is hij gekomen in de services menu.
    volgens hem klopt als op de services menu ander optie wat hij gedaan heeft was de ci+ via services menu geresetten.
    en toen was CI+ERROR: Toestel Certificaat Ongeldig-Verlopen-16 in ongeldig verlopen- 17 verandert


    Authenticatie start weer die probleem CI+ERROR: Toestel Certificaat Ongeldig-Verlopen-17

    en de laatste optie was opstarten en Authenticatie start een dan via services menu waar de klante niet aan mogen komen een weten niet hoe dat moet een toen was de
    Authenticatie start gestaart zoals het hoort :applause:


    een nu alle zenders doen het:oyeah:
     
  2. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Dit probleem is bij ons alleen voorgekomen met het vervangen van een nieuw moederboard bij enkele test samples gedurende de ontwikkeling en certificering. Ik zal contact opnemen met Samsung met de vraag waarom dit probleem hier kennelijk ook voorkomt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina