1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Opnemen RTL Lounge werkt niet?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door jongetje, 15 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. jongetje

    jongetje Forum Member

    Berichten:
    465
    Ik ben gisteravond even aan het testen geweest omdat opnames van RTL Lounge niet lukten. En ik krijg het niet voor elkaar deze zender op te nemen. Is dit expres gedaan door Ziggo of is dit een probleem ergens?
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Dat kan wel kloppen.

    Met mijn Siemens PVR's kan ik hier (Multikabel gebied) momenteel ook niet opnemen van deze zender.
    Er wordt aangegeven dat er een opname/timeshift beperking aanwezig is.

    Ik neem aan dat dit weer een 'foutje' is van Ziggo, of men is weer wat aan het 'experimenteren'. :roll:

    Siemens M750, 15-10-2009:
    [​IMG]

    Siemens M750, 15-10-2009:
    [​IMG]

    Siemens M750, 15-10-2009:
    [​IMG]
     
  3. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Graag zie ik hier meer voorbeelden van !
    Hier merk ik dit namelijk ook.
     
  4. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Waarom heb je daar meer voorbeelden van nodig? Het is toch duidelijk dat de rechten van dit kanaal verkeerd staan ingesteld in het Irdeto Conditional Access System (CAS). Het gaat hierbij in ieder geval om de Irdeto CAS die vroeger alleen gebruikt werd voor de Ziggo/Multikabel klanten aangezien The_Doman in Ziggo/Multikabel gebied woont. Mogelijk dat het ook fout staat in de Irdeto CAS voor de Ziggo/Casema klanten die tegenwoordig alleen nog maar gebruikt wordt ter ondersteuning van de oude Ziggo/Casema smartcards.
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
  6. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Ik heb meer voorbeelden nodig om extra druk te kunnen zetten bij de oplosgroep ;). Des te meer klachten, des te hoger de prioriteit wordt.


    Edit: Bedankt voor de info trouwens!!!!
     
  7. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Ik denk dat we hier weer te maken hebben met de Ziggo procedures. Een probleem is pas een probleem als een bepaald aantal klanten het probleem gemeld hebben. Waarschijnlijk krijgen de klanten die nu met de helpdesk bellen over dit probleem weer het standaard advies om hun ontvanger te resetten. Dat haalt bij dit soort problemen totaal niets uit, maar je kan er uit opmaken dat de helpdesk medewerkers geen procedures hebben die gebasseerd zijn op de foutcodes die de ontvangers afgeven. In geval dat een klant een E101-29 meldt is de enige juiste actie van de helpdesk medewerker namelijk het onmiddelijk contact opnemen met de afdeling digitale TV om ze er op te wijzen dat ze daar iets fout doen zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. Daar heb je echt geen honderden meldingen voor nodig om dan uiteindelijk eens actie te gaan ondernemen.
     
  8. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Wat een vreemd antwoord is dit?
    Men weet dat er een probleem is maar zolang er geen/weinig klachten zijn laten we t voorlopig maar zo?? :?
     
  9. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Waarom denk je dat ik altijd zo moedeloos wordt van het gebrek aan probleem oplossend vermogen bij Ziggo en daarover dus mijn onvrede uit. Niet onmiddelijk dingen oplossen die goed gedocumenteerd via de forums worden aangekaart, maar pas iets gaan doen als er voldoende meldingen binnen zijn.
     
  10. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Ik was zelf nog niet op de hoogte van 't probleem. Eigenlijk vraag ik zelf standaard om meer voorbeelden. Als een storing minder impact heeft dan wordt dit niet met een hoge prioriteit opgepakt. Grote algemene storingen gaan dus voor. Met meer voorbeelden kan ik ook sneller concluderen of een probleem ziggobreed is of een bepaalde regio (en daarnaast bijvoorbeeld met welke type decoder).

    Maar Archie heeft volgens mij het probleem al uitgelegd. Heb de informatie ook doorgezet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina