1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Oproep: testen Software

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door anoniem, 14 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. dommel

    dommel Forum Member

    Berichten:
    21
    Mogelijk om de snelheid van het zappen te verbeteren, of het heeft met de EPG te maken.
     
  2. TomF

    TomF Forum Member

    Berichten:
    425
    @Nirb,

    Nee, die firmware versie heb ik nog niet omdat die nog niet openbaar is.

    Voor alle duidelijkheid: Ik heb met geen enkele firmware (Vanaf eind juni 2009) problemen gehad met het overschakelen van Mediaplayer naar TV.
    Ook met de huidige niet. (026.058.005), terwijl ik wel alle mogelijke bestandsformaten afspeel (Waaronder ook *.avi)

    Dus ik hoop dat dit geen 'new feature' van de nog uit te brengen firmware release is.
     
  3. nlrb

    nlrb Forum Member

    Berichten:
    244
    Probleem bestaat inderdaad niet in 0.26.58.5.

    Graag hier alleen ervaringen/issues rond de test firmware bespreken.
     
  4. TomF

    TomF Forum Member

    Berichten:
    425
    @Nirb,
    Akkoord, maar je had dit bij de 'Openstaande issues' vermeld (Niet bij bijvoorbeeld 'Nieuwe issues') waardoor ik de indruk kreeg dat dit verschijnsel ook bij eerdere firmware releases optrad.

    Ik zal me van dit draadje afzijdig houden totdat ik zelf de betreffende firmware release heb. Excuses.
     
  5. Mark69

    Mark69 Forum Member

    Berichten:
    76
    Eens, ik hoop dat het alsnog wordt opgelost.
     
  6. nlrb

    nlrb Forum Member

    Berichten:
    244
    No problem. Altijd fijn als er wordt meegedacht en -getest :). Nieuwe issues zijn het niet echt, aangezien ze wellicht ook in Q5492-0.26.63.0 zaten. Ze moeten in elk geval opgelost zijn voor een officiƫle release.
     
  7. Claude

    Claude Forum Member

    Berichten:
    34
    authentication melding

    @nlrb

    Ik miste the authentication melding (started -- success) bij de opsomming van opgeloste en openstaande punten.

    Die meldingen horen wat mij betreft niet zichtbaar te zijn. Alleen in het geval dat het fout gaat wil ik een duidelijke foutmelding zien.

    Je zou het ook een annoyance kunnen noemen (die gemakkelijk kan worden verholpen).
     
  8. nlrb

    nlrb Forum Member

    Berichten:
    244
    Wat ik heb begrepen is dit iets van de CI+ CAM en hebben alle merken toestellen dit. Correct me if I'm wrong...
    BTW: Zelf zie ik het nooit, maar ik heb een Neotion CAM en die schijnt sneller te authenticeren.
     
  9. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086

    Ik begrijp dat niet iedereen op deze meldingen zit te wachten, maar de authenticatie maakt nu eenmaal deel uit van de enhanced security. Het is in ons beleven beter om te laten zien wat er gebeurd met voortgangsinformatie dan tegen een zwart beeld aan te kijken. Bij het gebruik v/e Neotion merk je het minder / niet.
     
  10. marchelh!

    marchelh! Forum Member

    Berichten:
    63
    Is het mogelijk om de CAM te ruilen?
    Ik vraag dit omdat ik idd al had gelezen op het forum dat de Neotion cam sneller reageerde dan de Smit maar bij de aanschaf zit het ding in een gesloten verpacking en kun je dus eigenlijk geen keuze maken.:cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina