1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Auto tv zal tv dadelijk uitschakelen!

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door twigger, 14 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. jojootje

    jojootje Forum Member

    Berichten:
    551
    Nog geen reactie van Sony gehad.
     
  2. odewaart

    odewaart New Member

    Berichten:
    1
    Heb dezelfde melding gisteren voor het eerst, maar twee keer kort na elkaar gehad. Toen ik de melding kreeg ben ik meteen mijn instellingen gaan controleren (alle timers uit, eco laag, ab veel gebruikt) melding was weg toen ik weer tv ging kijken. Iets later melding weer op scherm, zappen naar andere zender, melding weg.

    Ik heb nog 'oude' software (nooit ge-update, pre- 1.57 zeg maar) dus het probleem lijkt niet gerelateerd aan de firmware. (37W5720, Smit CI+)

    Ben erg benieuwd naar de reactie van Sony op de melding van Jojootje, die melding op het scherm is nl. behoorlijk irritant.

    Vraag me af of het mogelijk zou zijn dat er iets met het signaal (op een bepaalde zender) wordt meegestuurd dat dit gedrag van de TV veroorzaakt.....
     
  3. twigger

    twigger Forum Member

    Berichten:
    1.443
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Dan zou dat in mijn geval SBS6 zijn want heb deze melding allen op SBS6 gehad, 3x.
     
  4. Robus

    Robus Forum Member

    Berichten:
    99
    Wellicht een domme vraag maar heeft Sony ook een community als deze waarin ze actief met eindgebruikers communiceren/discussiëren over hun producten? Ik heb de pagina wel gezien waar ze hun firmware aanbieden, maar dat is allemaal zeer één richtingsverkeer. Bovendien heb ik de links naar deze pagina's steeds via deze site gevonden. Via de Sony site zelf is het me (nog) niet gelukt om deze pagina(s) te bereiken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2009
  5. twigger

    twigger Forum Member

    Berichten:
    1.443
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Net alweer op RTL5, begint nu wel echt irritant te worden.
    Overigens is het niet de melding 'auto tv zal tv dadelijk uitschakelen' wat ik eerst dacht, maar deze melding is het :'Auto uitschakeling zal tv dadelijk uitschakelen'

    Ik hoop dat Sony dit probleem snel oplost.
     
  6. mesa57

    mesa57 Forum Member

    Berichten:
    5.464
    Kent Sony dit probleem dan ?
     
  7. jojootje

    jojootje Forum Member

    Berichten:
    551
    Ik heb hiervoor op 23-10 een call aangemaakt bij Sony, tot nu toe zero response.
    Als ik morgen tijd krijg zal ik eens bellen, kan ik tevens melden dat alle firmware versies dit hebben, zelfs die "af fabriek".

    Wat me wel op valt, is dat er niemand kan aangeven of er een regelmaat inzit, laat staan een indicatie waarom.

    Anoniem: Hebben jullie dit niet gehad tijdens de certificeringstesten? Een indicatie is dat er een toestel op "standby" is gegaan, zonder dat er een timer ingesteld stond.
     
  8. twigger

    twigger Forum Member

    Berichten:
    1.443
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    In de tijd dat ik bovenstaand bericht typte gisteren avond is die melding blijkbaar weer verschenen want toen ik de woonkamer inliep stond de tv in de standby.
     
  9. twigger

    twigger Forum Member

    Berichten:
    1.443
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    ja, maar ze nemen het blijkbaar niet serieus. Ik denk dat als iemand van Ziggo dit zal melden Het probleem wel serieus word genomen..

    Bij deze dus een oproep aan anoniem of iemand anders van Ziggo om dit door te geven aan Sony.
    Ik zal zelf nog 's bellen met Sony maar ik denk dat dit niet veel zal helpen.

    Alvast bedankt.
     
  10. jojootje

    jojootje Forum Member

    Berichten:
    551
    Update na call bij Sony:
    Terug naar "fabrieksinstellingen" en setup doorlopen :evil:

    Verder in de manual kijken mbt instellingen. Heb snel even gechecked, maar vind niet 1,2,3 iets.

    Volgens mij het bekende issue met een helpdesk.
    Maar ik heb tenminste wel een call-id.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina