1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Ziggo in TROS Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Pierre_1, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Esy ®

    Esy ® Forum Member

    Berichten:
    870
    Ah oke. Maar misschien bedoelde hij dat wel te zeggen.
    Ik denk niet dat Ziggo medewerkers de illusie hebben dat ze invloed kunnen uitoefenen wat op dit forum wordt geschreven. :)
     
  2. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Dat vind ik een beetje flauw geredeneerd van je, dat dat een handig foefje zou zijn. Het systeem kan helaas echt maar één order tegelijk aan. In die order kunnen wel meerdere wijzigingen staan. Waarom er maar één order in kan staan weet ik niet, maar het is echt geen foefje om onder die maand opzegtermijn uit te komen.

    En als ik verder zo je verhaal lees, zou ik je willen aanraden om via het contactformulier op de site een klacht in te dienen. Ik vraag me overigens af waarom je nog niet bent overgestapt als je zoveel klachten hebt... (vroeg ik me bij die mensen in de uitzending ook af, trouwens).
     
  3. Saywhat

    Saywhat Forum Member

    Berichten:
    953
    Misschien was mijn woordkeuze niet correct, want je hebt gelijk, alleen bedoelde ik het even anders.
    Ik bedoelde dat ik niet met mijn collega's dit wil gaan uitvechten op het forum... Mijn mening is namelijk anders, en daarmee kom ik op glad ijs wat mij beter lijkt niet hier te verkondigen... :? En vanaf dit stukje heeft Isis dan dus een punt :wink:

    Mooie uitspraak, nee idd dat is wel het laatste wat in mijn hoofd opkomt! :thumb up:
     
  4. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Vanaf waar heb ik dan een punt? :?:
     
  5. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Dat zou toch wel heel erg makkelijk zijn voor een bedrijf met zoveel klanten. Doe je het dan als bedrijf goed als de "klagers" allemaal maar hun mond houden en overstappen naar een andere aanbieder? Moet je als je het niet eens bent met de huidige regering maar het land verlaten of mag je je laten horen? En hoelang kan je dat overstappen als klant volhouden als alle telecom bedrijven in Nederland een vergelijkbare mentaliteit blijken te hebben?

    Dit nog afgezien van de vraag waar je dan naar moet overstappen. In theorie is er misschien keus, maar in de praktijk ligt dit veelal anders. De kabelbedrijven hebben een soort histories gegroeid monopolie, zeker als het gaat om vergelijkbare technologische mogelijkheden. Zolang het gaat om minderwaardige en/of technisch beperktere infrastructuren dan willen de kabelbedrijven er maar al te graag op wijzen dat er sprake is van concurrentie, maar zodra er ergens sprake is van initiatieven die vergelijkbaar of beter zijn dan de kabel dan zijn ze er middels hun branchevereniging NLkabel als de kippen bij om dat soort initiatieven de kop in te drukken. En lukt dat niet dan gaan ze Sinterklaas spelen met het weggeven van "gratis" ontvangers om de klanten zich vooral niet te laten inschrijven bij het nieuw op te zetten infrastructuur in de hoop dat het initiatief dan alsnog wordt afgeblazen. Uiteraard mogen de overige klanten die goedgeefsheid van Ziggo bekostigen via te hoge abonnementstarieven.
     
  6. Saywhat

    Saywhat Forum Member

    Berichten:
    953
    Sorry bedoelde Esy :oops:
     
  7. BenJ

    BenJ Forum Member

    Berichten:
    1.439
    Waarom er relatief veel ouderen in de uitzending waren is gissen, het kan zijn uit praktische overwegingen of bewust geregisseerd.
    Dat hier wordt gediscussieerd over het technische kennis niveau van ouderen staat m.i. los van de problematiek. Duidelijk was dat het vnl. om administratieve zaken ging en het onvermogen van Ziggo om daar actief iets in te betekenen.

    Wat mij sterk leek is dat het Ziggo panel nogal verbaasd reageerde, ff een klacht indienen en hupsakee het werd geregeld.

    De kans die Ziggo liet liggen is om op dit terrein mn. te verbeteren. Men vindt dat kennelijk niet nodig, als er maar zo weinig klachten zijn. Voorts verbeterde men toch continue, dus dit gaat vanzelf weer over. Dit kwam tamelijk arrogant over. Hier liet Radar ook duidelijk een steek vallen, die kwamen niet verder dan, we zien het over 3 weken dan wel weer.

    Dat de leiding geen weet zou hebben van wat er naast het potje van de HD terecht komt, lijkt me uitermate sterk. Niet alleen gezien het feit dat de MGV hier continue op hamert, maar ook het aantal Ziggo medewerkers die alleen al op het forum telkens hier mee wordt geconfronteerd. Ik kan me niet voorstellen dat zij dat intern niet zouden terugkoppelen. Kennelijk is er dan toch nog een laag binnen Ziggo die dat niet verder de organisatie in stuurt.

    Overigens 2500 klachten in 3 weken wegwerken lijkt me wederom een huzarenstukje. Tenzij Ziggo (Martine) er op gokt dat daar wel zoals gebruikelijk weer het nodige aan minor issues tussen zit. Deze bak met klachten wordt wederom naar voren gehaald en de rest mag opnieuw achter in de rij aansluiten.

    Zolang Ziggo er hier zo makkelijk mee wegkomt en zolang Ziggo zich blijft bedienen van het huidige administratieve systeem zullen dit soort situaties rond introductie van nieuwe zaken zich tot in lengte van dagen blijven voortslepen.
     
  8. BMWMaX

    BMWMaX Forum Member

    Berichten:
    293
    Wat mij opviel was dat vrijwel alle klagers aanwezig die aan het woord kwamen brabants of zuid-hollands waren. De meeste problemen zitten dus nog steeds waar ze vroeger ook zaten, Casema en Athome.

    Voor de overgang naar Ziggo kwamen hier ook al jaren de meeste klachten vandaan.
     
  9. Cisco

    Cisco Forum Member

    Berichten:
    45
    Deze wetgeving is nog niet aangenomen en derhalve houdt Ziggo zich dus keurig aan de wet.
     
  10. mesa57

    mesa57 Forum Member

    Berichten:
    5.464
    Het leek erop dat de leiding inderdaad verbaasd was over de klachten.
    Af en toe keken ze elkaar aan zo van "hoe kan dat nou weer?".

    Misschien een idee om een klachtenbus te openen die door de leiding gelezen en beantwoord wordt. Het liefst openbaar op internet zodat iedereen kan zien dat klachten daadwerkelijk opgepakt worden.

    Ook lijkt het me interessant voor hun om dit forum eens te lezen :cool:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina