1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo in TROS Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Pierre_1, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hebben jullie ook gelet op de muziek die op de achtergrond werd afgespeeld? Ik was zelf aan het bellen, dus slechts met een half oor. Maar het leek uit een of andere spaghetti western te komen, en dan bedoel ik niet The Good, The Bad & The Ugly.
     
  2. Dat zegt mij al genoeg.

    Stel het gaat om je auto waarmee je dagelijks een kleine 100 kilometer naar je werk moet s'morgens om 5 uur.

    Dan heb je liever een echte automonteur, bij stukken, als een timmerman met een garage en gereedschapskist :wink:
    Kortom, bij problemen moet er gewoonweg gekwalificeerd personeel zijn.

    Nu is het Kassa, stel dat je Stegeman of de Vries zo gek kan krijgen :schater:

    Kan me soms kwaad maken maar ook lachen met/over Ziggo.....
     
  3. Als er echt zo weinig klachten zijn, waarom duurt het dan eeuwen voor ze opgelost worden:?:
     
  4. Omdat tussen ziggo en de klant geen enkele afspraak is over de tijdsduur dat een klacht opgelost zou moeten zijn. M.a.w. als Ziggo tot Sint Jutemis er over doet, voldoen ze nog steeds aan de overeenkomst met de klant :roll:
     

  5. Leg eens uit waarom ik vooraf moet betalen terwijl ik de diensten nog niet eens "genoten" heb. Welke vorm van gelegaliseerde criminaliteit is dat.
    Er zijn veel meer bedrijven die zo werken.
    Ik betaal altijd na de tweede herinnering, laten ze er maar werk van hebben.
    Wat zag mevr. Ferment er slecht uit jongens en is volgens mij mij 7 jaar psychologie in de mik ONGESCHIKT.
     
  6. Lekker denigrerend weer dat alleen maar ouderen in de zaal. Zag overigens ook wel jongeren, maar die waren minder in beeld, bij het binnenkomen zag je ze iig wel.
    Ook het tijdstip van de bijeenkomst, overdag door de week, is natuurlijk voor werkenden onmogelijk.

    Wel kwamen helaas veel klachten mij erg bekend voor. Puinhoop met facturatie, helpdeskers die volslagen onzin uitkramen, monteurs die het ook niet meer weten, heb het allemaal ook gehad.
    Heb nu zelf gelukkig bijna geen issues meer, maar bagetaliseren als wat overdreven weer van al die oude mensen die het niet meer snappen vind ik echt getuigen van verregaande minachting van de klant en volstrekte overschatting van het eigen dienstenniveau.
     
  7. Ik denk niet dat het te maken heeft met het overschatten van het dienstenniveau te maken heeft.
    Feit is wel dat de diensten van Ziggo een bepaalde technische kennis vereisen die bij de gemiddelde oudere niet aanwezig is.
    Misschien dat Ziggo daar wat te gemakkelijk overheen stapt.

    Ik bedoel mijn opmerking niet als denigrerend al zou die wel als zodanig opgevat kunnen worden. ;)

    Ik heb tot nu toe nog maar één een vreemde ervaring met de helpdesk meegemaakt.
    Dat was toen de helpdeskmedewerker bij hoog en bij laag beweerde dat ik de Wifi usb-adapter nodig had om verbinding te kunnen maken met de router in het huis van een kennis.
    Dit terwijl de laptop voorzien was van Wifi.

    Een ping e.d. wees er op dat de verbinding niet verder kwam dan het modem.
    Ik heb dit ook duidelijk gemaakt en heb geconcludeerd dat het probleem bij Ziggo moest liggen.
    De gebruikelijke rituelen gevolgt en uiteindelijk na ruim een half uur heen en weer gekletst hebben heb ik de hoorn maar opgehangen.
    Na een week of twee kreeg ik de melding van die kennis dat het draadloos internet het deed, zónder Wifi usb-adapter. ;)
     
  8. Het is nog lang niet perfect met Ziggo... Heb zelf ook weleens de HD gebeld, waarbij ik dan toevallig precies wist wat er mis was met mijn verbinding op technisch gebied, 3x uit moeten leggen;

    I: Het signaal op de modem heeft teveel ruis.
    HD: Prima meneer, dan gaan wij even uw computer controleren

    I: Lijkt me niet nodig, ik heb 3 Pc's welke allemaal het zelfde resultaat hebben.
    HD: Ok, is het ook mogelijk om die Pc's te testen?

    etc :oyeah:

    Maar goed, zoals altijd moet Radar het weer laten zien alsof het heel ernstig is, heb al meerdere onderwerpen in Radar gezien waar ik ook mee te maken heb/gehad heb, ze maken het altijd ernstig (spannend muziekje eronder, zeuren op bedrijven, etc).

    Ziggo heeft 3.3M klanten, een heeel klein percentage daarvan met problemen is natuurlijk meteen een groot getal...
     
  9. Als het zover is gegaan is dat natuurlijk absoluut niet overdreven.
    Overigens heeft een incasso buro totaal geen macht,en een deurwaarder kan pas als de rechtbank vonnis heeft gewezen,anders is het gewoon intimidatie waar ik absoluut niet bang voor ben.
     
  10. Dit is nog al een generaliserende opmerking. Ik begrijp niet waarop dit is gebaseerd. Soms eigen nog niet gepubliceerd onderzoek gedaan waaruit blijkt dat ouderen niet het door Ziggo voorondersteld kennisniveau haalt. Of is dit soms een losse opmerking die voortkomt uit eigen vooroordeel.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina