1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo in TROS Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Pierre_1, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Werkelijk ?
    Dus ik ben niet maanden bezig geweest om eindelijk het goede profiel te krijgen ? ik ben niet meerdere malen bij Ziggo langs geweest omdat de klantenservice niets oploste ?
    Als je TWEE PVR`s en MAANDEN gratis internet hebt gekregen moet je toch wel flinke klachten hebben gehad, die blijkbaar snel zijn vergeten door de goedmakers.

    En wat wil je hier "ja sorry, ik snap wel dat sommige mensen problemen hebben, maar waarom gaat het bij de meesten dan wel goed?" nu mee zeggen ?
    Het gaat bij de meesten goed, dus als het niet goed gaat mag je niet klagen of is het eigen schuld ?
     
  2. Als het onwettig is kan ik er nog steeds niks aan veranderen... Met die reden maak ik me er dus ook niet druk om, als het nou maanden was ok, maar dit vind ik (afgezien van dat ik ook denk denk dat het niet correct is, wat natuurlijk dan niet netjes is) verder niet zo een schokkend probleem. Kijk tuurlijk zie ik liever alles vlekkeloos verlopen, maar dat zal altijd een utopie blijven. Met die reden heb ik me er ook bij neergelegd en maak me niet druk om dit soort zaken (ik vind dat er al stress genoeg is zonder deze zaken), wel zal ik alles wat binnen mijn macht ligt doen om een klant te helpen die door Ziggo om welke reden dan ook de dupe is! (en dus altijd indien terecht restitutie verlenen zodat de klant schadeloos is!)

    Moraal is dat ik mezelf ten alle tijde recht in de spiegel kan aankijken, daar ik zelf alles bij machte doe om het netjes af te handelen!
     
  3. Het gaat niet om een nummer als je de uitzending gezien had gaat het om een muur waar mensen herhaaldelijk tegen aanlopen.

    Dat men bij de ziggo directie zich er makkelijk van af wil maken maakt het alleen maar makkelijker om te scoren voor een programma als radar.

    Uiteindelijk gaat het om de klanten zelfs al is dit credo een beetje achterhaalt want je kan gewoon nergens anders naar toe op het kabelnet.

    En dat is wat je mist bij ziggo. Je kan allerlei PR activiteiten ontplooien maar dat veranderdt het voorgaande niet.

    Het wiskundig benaderen van problemen binnen een orginasatie is te makkelijk om het weg te schuiven. En uiteindelijk gaat het er om dat mensen die een dienst leveren dit ook werkelijk doen.
     
  4. Ziggo komt alsnog in de uitzending van 19 augustus.
     
  5. oktober..
     
  6. isis

    wel domme opmerking augustus

    als help desk medewerker zou ik jou niet aan telefoon hebben willen

    maar ja wie ben ik

    ps met pletter graag afspraak je 19 :no:augustes ok


    just fun

    dont blame me blame ur self
     
  7. Ach, TROS radar is nogal sturend. Niet bepaald een diepgravend objectief programma. Wil je daar in zitten als consument, dan moet je wel aan de nodige kansloze parameters voldoen. Anders kegelt de redactie je eruit. Het is gewoon sappige TV, pulp, ik kijk er niet naar. Dat het een zekere impact heeft, geloof ik wel, zeker bij de grootste familie van Nederland.
     
  8. Inderdaad 19 oktober, 20.30 Ned1. Ik ben toch benieuwd of Ziggo voor die 300 klachten deze keer een paar goeie mensen heeft afgevaardigd.
     
  9. Het heeft wat weg van de schandpaal :)

    Maar als je als TV niet scoort kom je ook niet op de buis. Er zullen altijd extreme voorbeelden zijn waar het mis gaat met X of Y dat ze daar gebruik van maken is logisch.

    Ik weet zo gauw niet welk TV programma er zo danig uitspringt dat het wel wat objectiever is.

    Uiteindelijk is het wel nodig dat mensen ergens naar toe kunnen met hun klachten. Zeker als je geen gehoor krijgt bij het bedrijf zelf.
     
  10. Nu met DSB failliet verklaard zal de uitzending over Ziggo wel weer vooruit geschoven worden.
    Spreiding van sensatie... altijd goed voor de kijkcijfers. ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina