1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Ziggo in TROS Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Pierre_1, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Timbo25

    Timbo25 Forum Member

    Berichten:
    40
    nee hoor, Gewoon als bedrijf je aan de wet houden en teveel betaald geld terugstorten!
     
  2. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Ben ik niet met je eens en nee ik werk niet bij Ziggo, maar Ziggo is hot, daarom besteden ze er aandacht aan...

    Al eens die klacht van die 'hypotheekshop' in Vlagtwedde gezien (voorbeeldje)? Nee... geen kijcijferhit ;)
     
  3. Timbo25

    Timbo25 Forum Member

    Berichten:
    40
    Dat zijn aannames van jou, beetje onderbuik gevoel, klachten zijn feitelijke zaken!
     
  4. tja

    tja Forum Member

    Berichten:
    2.209
    Natuurlijk is elke klacht er één te veel, maar 300 'uiteenlopende' klachten op een klantenbestand van miljoenen (ruim 3 mln dacht ik) lijkt me nou niet echt iets voor de landelijke TV. Als ze alle 300 over hetzelfde zouden gaan, OK, maar 300 verschillende...
     
  5. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    Daar heb je gelijk in, maar ik begrijp de frustatie van sommige gebruikers wel , als het jezelf aangaat zal je/ik misschien ook wel gefrustreerd raken.. (tot op heden nog niet gebeurd)..
     
  6. tja

    tja Forum Member

    Berichten:
    2.209
    Natuurlijk, daarom zeg ik ook: elke klacht is er één te veel.
     
  7. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Aannames van mij? Gewoon feiten...

    Heb je enig idee hoe slecht het ging met Ziggo? En hoe het nu gaat? Ik zie wel degelijk verbetering...

    Communicatie? Ziggo regelt alles als jij je klacht maar aangeeft...

    Heb maandenlang gratis internet gehad, 2 Humax PVR's als goedmakertjes... ja sorry, ik snap wel dat sommige mensen problemen hebben, maar waarom gaat het bij de meesten dan wel goed?

    Zoals Tja al aangeeft, 300 geregistreerde klachten op een klantenbestand van 3 miljoen. Ik vind het zelf nogal meevallen. Tuurlijk, ik schreeuw ook hoog van de toren als er iets is... maar ik weet wel dat alles goedkomt.

    Ik heb al zoveel mensen hier langs zien komen en weer verdwijnen die dreigen met Kassa, Radar en andere meuk... men zegt het in 7 van de 10 gevallen uit onmacht. Denk je dat dreigen helpt? Jij staat in je recht, ga er dan achter aan. Tuurlijk, belkosten, kan een hoge drempel zijn, maar lever de factuur in en zelfs die krijg je vergoed.

    Zou ik anders deze dingen zeggen als ik niet dezelfde ervaringen heb gehad????
     
  8. MrDroopy

    MrDroopy Forum Member

    Berichten:
    1.256
    Schijnt er over twee weken in te zitten, tenzij er weer een bank om dreigt te donderen of van een zeker kabelbedrijf meer dan 0.01% van de mensen klaagt bij Radar.
     
  9. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Nou, in plaats van een tel-topic gaan we een klacht-topic maken... :schater:
     
  10. Sjaool

    Sjaool Forum Member

    Berichten:
    2.869
    Wat was er bij jou aan de hand dat je 2 PVR's en maanden gratis internet kreeg?

    Want dat wil ik ook! :schater:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina