1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo in TROS Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Pierre_1, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nee hoor, Gewoon als bedrijf je aan de wet houden en teveel betaald geld terugstorten!
     
  2. Ben ik niet met je eens en nee ik werk niet bij Ziggo, maar Ziggo is hot, daarom besteden ze er aandacht aan...

    Al eens die klacht van die 'hypotheekshop' in Vlagtwedde gezien (voorbeeldje)? Nee... geen kijcijferhit ;)
     
  3. Dat zijn aannames van jou, beetje onderbuik gevoel, klachten zijn feitelijke zaken!
     
  4. Natuurlijk is elke klacht er één te veel, maar 300 'uiteenlopende' klachten op een klantenbestand van miljoenen (ruim 3 mln dacht ik) lijkt me nou niet echt iets voor de landelijke TV. Als ze alle 300 over hetzelfde zouden gaan, OK, maar 300 verschillende...
     
  5. Daar heb je gelijk in, maar ik begrijp de frustatie van sommige gebruikers wel , als het jezelf aangaat zal je/ik misschien ook wel gefrustreerd raken.. (tot op heden nog niet gebeurd)..
     
  6. Natuurlijk, daarom zeg ik ook: elke klacht is er één te veel.
     
  7. Aannames van mij? Gewoon feiten...

    Heb je enig idee hoe slecht het ging met Ziggo? En hoe het nu gaat? Ik zie wel degelijk verbetering...

    Communicatie? Ziggo regelt alles als jij je klacht maar aangeeft...

    Heb maandenlang gratis internet gehad, 2 Humax PVR's als goedmakertjes... ja sorry, ik snap wel dat sommige mensen problemen hebben, maar waarom gaat het bij de meesten dan wel goed?

    Zoals Tja al aangeeft, 300 geregistreerde klachten op een klantenbestand van 3 miljoen. Ik vind het zelf nogal meevallen. Tuurlijk, ik schreeuw ook hoog van de toren als er iets is... maar ik weet wel dat alles goedkomt.

    Ik heb al zoveel mensen hier langs zien komen en weer verdwijnen die dreigen met Kassa, Radar en andere meuk... men zegt het in 7 van de 10 gevallen uit onmacht. Denk je dat dreigen helpt? Jij staat in je recht, ga er dan achter aan. Tuurlijk, belkosten, kan een hoge drempel zijn, maar lever de factuur in en zelfs die krijg je vergoed.

    Zou ik anders deze dingen zeggen als ik niet dezelfde ervaringen heb gehad????
     
  8. Schijnt er over twee weken in te zitten, tenzij er weer een bank om dreigt te donderen of van een zeker kabelbedrijf meer dan 0.01% van de mensen klaagt bij Radar.
     
  9. Nou, in plaats van een tel-topic gaan we een klacht-topic maken... :schater:
     
  10. Wat was er bij jou aan de hand dat je 2 PVR's en maanden gratis internet kreeg?

    Want dat wil ik ook! :schater:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina