1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Ziggo in TROS Radar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Pierre_1, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Pierre_1

    Pierre_1 Forum Member

    Berichten:
    288
    TROS Radar had klachten ontvangen over Ziggo, deze waren van diverse aard. Ik moet toegeven dat het allemaal zeer kort werd behandeld, je kon merken dat de DSB perikelen prioriteit hadden. De conclusie was dat Ziggo niet bereid was te reageren aangezien het allemaal best wel meevalt.

    Voor wie dat niet vindt : ziggo@tros.nl

    Daar kan iedereen zijn/haar klachten kwijt over Ziggo, wat het ook zijn mag.
     
  2. Saywhat

    Saywhat Forum Member

    Berichten:
    953
    Ze gaf aan dat er 300 klachten waren, daarnaast inderdaad diverse aard...
    Daar kan je als programma toch ook niks mee?

    Ja ik ben medewerker, maar nee ik keur echt niet alles goed van Ziggo, en was dus nieuwsgierig naar wat er dan fout zou gaan, en nu aan de kaak zou worden gesteld.
    Nu de hoge omes geen zin hadden om te komen voor wat ze tot dusver hebben kan ik alleen maar zeggen 'groot gelijk!'
    Punt is dat je nu heel simpel klachten versus klanten kan bekijken waardoor dit als niks wordt gezien!
     
  3. BenJ

    BenJ Forum Member

    Berichten:
    1.439
    Toch zie ik wel degelijk een rode draad in die klachten en die ik hier op het forum tegen kom. Administratie en de moeite die het kennelijk kost om fouten hierin te herstellen.

    Men struikelt over de HD die m.i. eigenlijk geen goed beeld kan verkrijgen van wat er administratief dan aan de hand is en dan wordt het voor de klant lastig om verder door te dringen tot de 2e lijn.

    Het erge vind ik, dat men zich maar blind blijft staren op statistieken en de aantallen wel vindt meevallen. Getuige ook deze reactie.

    Feit blijft dat er klanten met problemen zijn die uiterst moeizaam tot niet weten door te dringen en dat moet echt anders.
     
  4. harrie123

    harrie123 Forum Member

    Berichten:
    44
    Ik neem aan dat er ook klachten zijn over het opzegbeleid van Ziggo. Ziggo heeft al diverse malen aangegeven zich niet aan de wet te willen houden wat betreft de opzegtermijn van maximaal een maand. Ziggo hanteert een opzegtermijn van steeds meer dan een maand, doordat je alleen per einde van de volgende maand kunt opzeggen. Wat vind jij als medewerker er eigenlijk van dat jij of je collega's op deze onwettige manier zaken moet doen met klanten?
     
  5. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Je betaalt elke maand vooraf, dan is het toch logisch dat de opzegtermijn aan het einde van die voorafbetaalde maand in gaat? Dat is de enige reden...

    Of het de meest esthetische oplossing is, laat ik in het midden, maar het is wel logisch.
     
  6. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Net even op 'uitzending gemist' gekeken, was wel erg kort. Volgens mij was meneer 4 een (niet meer?) actief forum lid die een kleine maand geleden hier flink aanwezig was.

    Niet echt slim van de directie om zo makkelijk over het aantal klachten heen te stappen, ze hebben blijkbaar niet door dat Radar toch nog wel wat impact heeft. Ze hebben dan ook geluk dat de DSB het hoofd nieuws was.
     
  7. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Ben het met je eens, maar ja, en nu ga ik weer even nuanceren... Blaffende honden bijten niet (Radar) en als de kijkcijfers weer binnen zijn, doen zij er verder ook niets meer mee.

    Tuurlijk, alles moet opgelost worden, ben ik het volledig mee eens, maar dat is een utopie. Ik vind het erg voor de mensen die zoveel last van storingen hebben, maar van Radar had ik sowieso al niet zo'n hoge dunk. Sensatiebelust...
     
  8. MrDroopy

    MrDroopy Forum Member

    Berichten:
    1.256
    Betalingstermijnen en opzegtermijnen staan volledig los van elkaar. De wettelijke regels zijn duidelijk en eenduidig. Of je nu een maand of een jaar vooruitbetaald hebt maakt daarin niet uit. Of het in de praktijk wat uitmaakt? Nauwelijks, het blijft gezeur over een paar dagen meer of minder.
     
  9. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Als men op wil zeggen, gaat men toch lekker? Men vindt de spijkers toch wel...
     
  10. Timbo25

    Timbo25 Forum Member

    Berichten:
    40
    Bij mij komt dit arrogant over, je moet ook zo denken, als Radar er weer aandacht aan besteed, dan is het ook erg gesteld met de klachten en niet het normale percentage.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina