1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe website "Ziggo"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Clevegt, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tot nu toe, alles wat ik wilde werkt. Wellicht iets over het hoofd gezien door mij?
     
  2. Lees eens dit topic door. Een greep van dingen die ik tegen ben gekomen: login werkt vaak niet, gegevens 2e telefoonlijn kloppen niet, rare einddatums, foute keuzepaketten digitale TV, email adressen die standaard op "publiek" staan, niet reagerend mutatieformulier.
     
  3. Nou dan zal ik wel niet zo professioneel zijn, maar bij mij werkt alles en ik zie geen gekke dingen (zoals hierboven omschreven staat).
     
  4. Het zou kunnen dat jouw gegevens correct worden weergegeven (al denk ik dat de rare einddatums in de 13e maand bij meer mensen vreemd overkwam), maar de zaken die ik noem zijn echt niet OK: volgens "Mijn Ziggo" heb ik een 2e lijn met hetzelfde nummer als de eerste lijn, en mijn HDTV pakket staat niet vermeld, er staat twee maal "DTV Bundel Pakket". De ander zaken zijn ook niet uit mijn duim gezogen ;-)
     
  5. Nee,nee...ik zeg ook niet dat je het verzint (ik zou niet durven :grin:) , maar bij mij staat ├ęcht alles goed weergegeven. Ik kan er niks anders van bakken.
     
  6. Het idd makkelijk om te redeneren: bij mij is iets fout, dus dat zal wel bij iedereen zo zijn (of andersom). De waarheid ligt ergens in het midden. Ik wacht nog even wat af om te kijken of er dingen de komende dagen gerepareerd worden voordat ik ga klagen.
     
  7. Er kloppen nog een heel aantal dingen niet. Dit is niet bij iedereen het geval. Alle problemen zijn bekend en er wordt aan gewerkt.
    SonyEricssonW995/R1EA Browser/NetFront/3.4 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 JavaPlatform/JP-8.4.2
     
  8. Het ziet er misschien wel mooi uit, maar veel van de functionaliteit werkt niet goed. Dus die 10 lijkt me niet terecht.[/QUOTE]Ziet er wel goed uit en beter als de vorige site, maar om dan gelijk met "tienen" te gaan zitten gooien :rolleyes:
    Ik houd het op een 7 en als alles goed functioneert zou ik er nog een 8 voor over hebben.
     
  9. Momenteel werkt die helemaal niet..
     
  10. Inderdaad, het enige dat www.ziggo.nl nu oplevert in Firefox is de volgende foutmelding:

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina