1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe website "Ziggo"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Clevegt, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Forum Member

    Berichten:
    3.611
    En nu doet 'ie het weer :roll:

    Even paar opmerking tussendoor:

    1. Ik kan meer vinden hoe je secundaire emailadressen aanmaakt.

    2. Bij de TV kan ik mijn extra pakketten niet terugvinden, helaas wel op de rekening.:?

    3. Volgens de widget heb ik mijn limiet bereikt in de nieuwsgroepen, maar volgens de newsserver zelf heb ik nog wel wat over:

    (Voor wie het iets interesseert: FF3.6B2)
     
  2. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    Inderdaad, kort geleden nog gewoon inloggen, nu ook niet meer en zoals eerder vermeld, de gegevens kloppen ook nog niet....
     
  3. nlrb

    nlrb Forum Member

    Berichten:
    244
    Nu werkt het inloggen weer wel...

    Wel vreemd om met je voorletters te worden aangesproken ('Welkom').
    Nog vreemder is de einddatum voor digitale TV:
    Einddatum 1-13-2009
     
  4. Zigmund

    Zigmund Forum Member

    Berichten:
    1.078
    1) De site is baggertraag met opstarten
    2) Einddata van je producten klopt voor geen meter (bestaat niet)
    3) Je naam kun je zelf wijzigen via Mijn Ziggo!
    4) Nog steeds geen RTL4, 5 en 7 bij de liveplayer
     
  5. Saywhat

    Saywhat Forum Member

    Berichten:
    953
    relax, er word nog aan gewerkt... :!:
     
  6. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.750
    Ik neem aan dat deze site nu wel getest is, omdat hij voor de 2de maal live gezet is, en natuurlijk ook getest is onder belasting, vanwege drama #1 toen ie voor de 1ste keer live ging, en dat er waarschijnlijk alleen nog minor problems te verwachten zijn?
    Ik weet het ook niet hoor, maar ik zou dit zo maar kunnen verwachten van een organisatie als onze kabelboer... :cool:

    Gert.
     
  7. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Forum Member

    Berichten:
    3.611
    Dat zit dus bij "Mijn gegevens", dat is logisch want alle andere e-mail instellingen zitten bij "Mijn Producten".
     
  8. Clevegt

    Clevegt Forum Member

    Berichten:
    987
    Wist niet dat we een 13 de maand hadden in een jaar, bij Ziggo is dit mogelijk...

    Er staan veel fouten op de site, wel erg jammer.

    - Einddatum abonnement staat op 1-13-2009
    - Veel dingen werken niet, mijn Ziggo werkt wel en dan ook weer niet.
    - Nieuws over Ziggo zelf is weg.
    - Aanpassen product moet je opnieuw de postcode en huisnummer invullen?
    - Wachttijden Ziggo langer dan 10 minuten terwijl ze voor 8:00 uur dicht zijn.
    - Verouderde verkeerdinfo (gisterenavond)

    Update - 10:06 uur:

    - Wie is "Hallo C"? Nu weet ik dat mijn voorletter C is.
    - Wachttijden Ziggo nu ineens niet zichtbaar
    - Waarom de melding:

    ---------
    Verouderde versie van Internet Explorer

    Op dit moment gebruik je de verouderde browser Internet Explorer 6. Ziggo.nl werkt beter en sneller met de nieuwe versie van Internet Explorer. Deze kun je via de link hieronder gratis en eenvoudig installeren. Overstappen naar een andere browser is natuurlijk ook mogelijk.
    Installeer gratis een nieuwe browser:

    -----

    Volgens mij bepaal ik op mijn eigen pc, wat ik draai qua explorer.

    Kortom een beetje bij elkaar geraapt zooitje, kom maar weer terug met de oude site wat mij betreft.

    Nieuw probleem op de website van ziggo gevonden? www xdesignsytes nl/ziggo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2009
  9. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    Je kan je gegevns aanpassen onder "Mijn Gegevens/Over Mij". Kan je meteen je emailaddes op privé zetten, want die staat standaard op publiek. Ik weet (nog) niet waar het dan zichtbaar zou zijn , maar normaalgesproken wil je niet zomaar email adressen publiek toegankelijk laten zijn. Een echte misser van Ziggo.
     
  10. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Kan een Ziggo medewerker eens aangeven wat nu precies de bedoeling is van de "nieuwe" website? Ik zie namelijk alleen maar een ander (irritant) schilletje over dezelfde content waarbij in Firefox sommige widgets half zichtbaar zijn en ik nog meer moet zoeken om op de beoogde pagina terecht te komen dan voorheen omdat dit nu niet meer direct via een menu-achtige balk kan. Ik had gehoopt dat er wat verbeteringen in de content zouden komen zoals een overzichtelijkere en meer up-to-date storingen pagina.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina