1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe website "Ziggo"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Clevegt, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zie een paar foutjes:

    - Ik heb twee telefoonlijnen, maar beide staan met hetzelfde nummers.

    - De einddatums noemen een 13e maand: 1-13-2009

    - Mijn DTV abonnementen staan er verkeerd in:
    KeuzepakketDTV Bundel PakketKeuzepakketDTV Bundel PakketTerwijl ik het HDTV pakket heb.
     
  2. Ik gok erop dat dat 'opstartfoutjes' zijn van de nieuwe site, ga er niet vanuit dat ze ineens in het systeem je abo hebben gewijzigd.
     
  3. Bah!

    Zit ik te kijken onder "mijn gegevens/over mij", blijkt mijn email adres voor iedereen zichtbaar. Erg slordig! Kan het wel aanpassen, maar de default staat dus echt verkeerd.
     
  4. En nog een bug: probeer mijn 2e telefoonnummer te veranderen, maar dan krijg ik vervolgens een eeuwig draaiend circeltje en verder niks.

    Ik vind dit vrij ongeloofelijk. Ik besteed 5min aan rondklikken op de nieuwe site en ik kom al flink wat bugs tegen.

    Je kan wel zeggen aanloopproblemen, maar ik heb echt een hekel eraan als een bedrijf zijn klanten als goedkope testers ziet. Want dat gebeurt hier gewoon. Men zet een brakke nieuwe site live, terijl iedereen die betrokken is had kunnen weten dat er nog storende fouten in zitten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2009
  5. Nieuwe website

    Mooie website, maar het contactformulier werkt mooi niet. :evil:
     
  6. Ik heb zojuist (half uurtje terug) via het contactformulier een vraag gesteld en heb daar nu al antwoord op. Moet wel zeggen dat ik geen bevestigingsmail kreeg, maar dus wel nu al antwoord. Dus contactformulier doet het hier in elk geval goed :)
     
  7. Welke browser gebruik je? Ik heb in het verleden problemen gehad dat het onder firevox niet werkte maar met IE wel. Jouw klacht klint hetzelfde als waar ik toen tegenaan liep.
     
  8. Inloggen werkt op dit moment voor mij niet.

    Ik heb wel net een klacht kunnen indienen (zonder eerst in te loggen) met firefox. Ben benieuwd.

    Het tekstboxje waar je je klacht moet omschrijven is trouwens erg klein, en scrollt alleen als je met de cursor heen en weer gaat, erg irritant in gebruik. Waarom niet groter en/of scrollbars? Je vraagt je af wat voor talent dit formulier heeft ontworpen.
     
  9. Ik heb het zelf met Firefox geprobeert en dat loopt vlekkeloos ^^
     
  10. Ook hier problemen, ik kom maar niet op webspace, laat staan dat ik er kan inloggen.... iemand een idee????
    Bovendien kom ik telkens op de laatst geopende pagina van Ziggo uit als ik op het huisje klik om terug te gaan naar de startpagina van Ziggo...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina