• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe website "Ziggo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
O.k. De einddatum van al mijn producten staat op 01/01/2010. Mailtje gestuurd naar de servicedesk. Dit is hun antwoord:

Ik dus weer even ingelogd en wat denk je?

Precies.

Bagger website/systeem dus!

Dus nu staat er 01.02.2010
Je probleem is dus opgelost. De website geeft de datum aan wanneer
je abo eindigt als je nu gaat opzeggen.
 
Dus nu staat er 01.02.2010
Je probleem is dus opgelost. De website geeft de datum aan wanneerje abo eindigt als je nu gaat opzeggen.
Dan hebben ze weer wat om aan te passen in Mijn Ziggo, want volgens Zie Magazine is de opzegtermijn gewijzigd.

opzegtermijn.jpg
 


Er veranderd toch niet veel. Nu is het echt 1 maand terwijl het anders tussen de 1 a 2 maand was. Vind ik weinig echt verschil. De meeste mensen gaan toch graag op een ronde datum opzeggen. Maakte enkele jaren wel veel uit. Of je 2 dagen voor of na een datum was. Dat scheelde je zo weer een jaar abonnementskosten.
 
Iemand enig idee hoe je een @mail adres in het nieuwe systeem kan verwijderen, ik kan het niet vinden zo 1,2,3..
*edit : is gevonden onder mijn gegevens dan tabje mijn groep*

Verder zijn er nog mensen die de smardcard succesvol hebben kunnen registreren op de site (en ook nog eens het goede abbo erop).
Ik heb mijn twijffels of het werkt, dus wel erg lang die realtime van hun :roll:

Zelf weet ik zo net nog niet of ik het wel zo prettig vind deze site.
Ik doe ook veel voor "klanten" op de site, maar als ik niet alles goed kan doen schiet het nog niet op natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus nu staat er 01.02.2010
Je probleem is dus opgelost. De website geeft de datum aan wanneer
je abo eindigt als je nu gaat opzeggen.


Maar dat stond er vorige keer niet. Maar dat hebben ze nu aangepast. Er staat nu "Eerst mogelijke beëindigingdatum"

Maar er is nog veel mis aan deze site. Blijft dus BAGGER!
 
Dit is de tweede keer dat ziggo haar nieuwe site probeert te lanceren, maar blijkbaar is haar testomgeving niet realistisch genoeg geweest, de eerste keer waren er volgens ziggo onvoorziene problemen bij het live gaan van de site (kon het aantal bezoekers niet aan)

de oude site is toen weer teruggezet, momenteel staat de nieuwe site alweer een tijdje online, maar deze is alles behalve stabiel. Veel opties werken niet of niet goed. Ik probeerde net in te loggen in ''mijn ziggo'' dit werkte weer eens niet, na 3 keer proberen in te loggen verscheen ineens een naam van een andere abbonee boven in de ''beste.........'' balk. Toen ik probeerde om bij de gegevens te kijken van deze abonee, kreeg ik de melding dat er een fout opgetreden was. Dit lijkt me alles behalve de bedoeling.......!! Ziggo....... implementeer pas een website als deze af en stabiel is, en belangrijker nog..... als deze veilig te gebruiken is!!!
 
Inloggen 'Mijn Ziggo'

Wat vinnie-terranova ondervond had ik ook.
Ik moest een stuk of 5(!) maal proberen in te loggen voordat ik binnen kwam.

Gelukkig waren mijn gegevens wel juist maar ik weet niet of een ander wel per ongeluk naar mijn gegevens wordt gedirigeerd zoals vinnie-terranova ondervond toen hij een geheel andere abonnee trof.

Toch een eng idee... :evil:

PS: Ik zie wel een geheel andere site dan een paar dagen geleden!
 
Die NAW gegevens boven de PDF factuur staan er nog steeds niet na bijna 3 maanden. Ziggo helpdesk maar weer eens een mailtje gestuurd. Ben benieuwd naar het antwoord.

Een beetje webbouwer heeft dit in een halfuurtje gefixed.
 
Ik ben bang dat Ziggo de verkeerde partij ingehuurd heeft voor de website techniek. Stuurde ze deze vraag (voor de 3e keer) via de website:

Commentaar:
Al diverse mailen aangegeven, nu bijna 3 maanden later !!!! staan mijn NAW gegevens nog steeds niet bovenaan de PDF factuur die ik vanaf de website haal. Ik kan 'm zo dan ook niet gebruiken voor mijn boekhouder. Wanneer wordt deze simpele korrektie nou eens aangebracht. Een beetje webbouwer heeft dit in een half uurtje gefixed. Dus maak eerst eens de site in orde voordat ik weer door alle reclames en acties moet. Ik ben een betalende klant.


Antwoord ZIGGO
Ziggo Helpdesk zei:


Geachte heer Marcedwin,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Onze technische afdeling heeft helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor het probleem. We hopen dat dit zo spoedig mogelijk wel het geval zal zijn. We willen u verzoeken nog even geduld te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.


Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Belmet uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.
Met vriendelijke groet,

R.... J......
Afdeling Klantenservice
Ziggo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan