1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe website "Ziggo"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Clevegt, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De 'nieuwe site' was ook niet 'up to date' wat betreft gegevens...
     
  2. Ik heb veel last met het laden van de pagina van ziggo,
    Met al die toestanden erop geeft mijn cpu 100% ik gebruik firefox
     
  3. Dat kan ook een memory lek zijn; ik heb met Firefox geen enkel probleem met laden van Ziggo.nl. Zeker geen 100% cpu usage. Heb laatst wel een memory lek gehad met FF.
    Mijn oplossing was FF opnieuw installeren.

    Overigens is de planning nu dat in de loop van november de nieuwe site online komt.
     
  4. Het ligt niet aan browser of memory lecks... De startpagina van Ziggo is ook bij mij 10x trager qua opstarten in verhouding tot tal van andere pagina's.
     
  5. kijk dat bedoel ik! bij geenstijl.nl heb ik er ook last van.
     
  6. De nieuwe website van Ziggo is weer online gezet.
     
  7. Ik zie het, maar qua gegevens nog steeds niet 'up to date'....
     
  8. Zie dat mijn extra TV-pakketten en het volop bellen er niet bijstaat.
    Het zal allemaal nog wel bijgewerkt moeten worden.
    Als mijn factuur maar klopt.:wink:
     
  9. Contactformulier werkt niet

    Als je op de OK> knop klikt van een volledig ingevulde contactformulier, dan wordt het bovenste veld 'Betreft' waar 'Vraag' of 'Klacht' is geselecteerd rood omlijnt, en verder gebeurt er niets, dus het formulier kan niet verzonden worden.
    Hebben er meer mensen dit probleem?
     
  10. Bij mij werkt het wel gewoon... misschien kan je het nog eens proberen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina