1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe website "Ziggo"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Clevegt, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. TV gids geeft een internal server error,werkt ook niet. (geeft niet want die vind ik geen tweede keer meer)
    Widgets onder de page werken ook niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2009
  2. sex / porno ipv. homepages.

    Bedankt voor de reactie,
    Inderdaat, ook http://members.ziggo.nl/ http://members.quicknet.nl/ http://members.multiweb.nl/ geven dezelfde resultaten.
    Zomaar een lijstje met categorieën zonder enige zoekoptie.

    Helaas kan ik een link hiernaar toe op de Ziggo-pagina nergens vinden. :sad:

    Wel kreeg ik ook - wat ik hiervoor las - sex / porno voorgeschoteld wat doorgekoppeld wordt vanaf de Ziggo-site.
    Hoe ver moet je zinken als onderneming om dit te willen. :?:
     
  3. Met name door die beide dingen is het internet zo groot geworden, 99% die mij eerlijk antwoorden, heeft er ooit op gesurfd/gezocht en gekeken :wink:
     
  4. Daar heb jij helemaal gelijk in. De ontwikkelingen, techniek en mogelijkheden hebben we te danken aan de porno sites. Deze liepen/lopen met alle ontwikkelingen voorop. Door hen is internet echt groot geworden.

    Ziggo probeerde (of nog?) aan ze te verdienen door door te linken naar porno maar hebben verder dus niks van ze geleerd. Qua techniek (website) blijft het bagger. Misschien is die 'nette' incompetente witteboorden ontslaan en zo'n porno jongen in dienst nemen. Dan komt het vast wel goed. :lol:
     
  5. Inderdaad, anders hadden we nu nog lang niet van die goedekope pc's en de bijbehorende infrastructuur.

    :schater: Nooit gekeken, nooit gesurft, nooit gezocht en ook nooit gezien.
    Nou je struikelt er bijna over en hun sprookjes geloof ik niet. Zeker niet als ik hun machine software matig moet opruimen. :oops:
     
  6. Die nieuwe site vind ik een regelrechte ramp; :censored:.
    Informatie voor de gebruiker is bijna niet te vinden door een niet te doorgronden site-navigatie. Je komt steeds op pagina's om iets te bestellen of te lezen hoe goed Ziggo dan wel is.

    Juffrouw Tess zal best aardig zijn maar je helpen doet ze voor geen meter... :giveup:
     
  7. Precies!

    Ze zijn in een verkooppraatje getrapt maar weten niet waar ze mee bezig zijn.
    Misschien moeten ze maar 2 sites bouwen. Een voor de verkoop (zo'n soort bageger site als er nu staat - waar zelfs een gebruiksaanwijzing bij nodig is) en één als SERVICE voor de klanten die HET GELD NU AL OPHOESTEN (bijv: http://klanten.ziggo.nl )! En daar is wat betere service geven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2009
  8. 8 dagen geleden heb ik 1x kunnen inloggen op de nieuwe site, daarna niet meer...
    De klantenservice geeft toe dat de site niet goed werkt, maar weet niet wanneer dat opgelost is,
    en de Ziggo-site verzwijgt arrogant alle problemen, onthoudt z'n klanten en de buitenwereld elke informatie hierover.
    Hoe benepen en klein kan een groot bedrijf zijn!
    ________________________________________________________________
    Ma 30 nov 2009: zie een beginnende verbetering...
    Ziggo zet wat meer meldingen van storingen met uitleg op de website.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2009
  9. 2 site zijn beter!

    Kleine knipjes in de quote.

    Inderdaad zou dat een heel goed idee zijn.
    Nu moet je (= ik) bij elk akkefietje een vraag op het forum stellen. :evil:
     
  10. Ik word steeds meer geagiteerd. Probeerde in te loggen, en raad wat. HET LUKT.

    Daarna de factuur voor November gewonload voor de administartie is die zonder datum en andere gegevens.

    Er stond altijd boven:
    NAAM
    STRAAT
    PC + ZEIST
    Klantnummer 11162xxx
    Factuurnummer 25060xxxx
    Factuurdatum 27-10-2009
    Vervaldatum 27-10-2009
    En nu helemaak NIKS. :no::shock: Daar heb ik dus niks aan. Hoeveel had u ook alweer betaald voor deze site? Ik ben bang meer dan 300.000,= en het werkt NIET.

    Bij mijn klantgegevens zie ik staan als huisnummer 3 (moet zijn 3-c). Lijkt me nogal een verschil. Dus er klopt geen reet van. Het is een grof schandaal. Word er nog weleens getest tegenwoordig?


    En nu word ik nog bozer. Wat zien ik? Log eens in en ga naar je control panel en klik OVER MIJ. Daar staat je NAAM en EMAILADRES en die staan nu STANDAARD open. IEdereen kan jouw gegevens dus schijnbaar zien.

    Kom ook nog ergens tegen, waarom deze nieuwe site?
    Dus een site die nog niet eens een jaar oud is is al niet meer te gebruiken, hoeveel geld is daarmee weggegooid. M.a.w. wij betalen veel te veel aan abo's, die kunnen naar beneden, en plaats dan gewoon een simpel siteje die wel werkt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina