1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe website "Ziggo"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Clevegt, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik krijg ook de "Dit is een verplicht veld en vereist minimaal 8 karakters." berichtgeving. Zowel in IE8 als Firefox 3.5.5. Het lijkt erop dat er een maximaal aantal karakters is. Als ik minder dan 500 karakters ingeef dan lijkt het wel te werken. Zodra ik er meer ingeef krijg ik bovenstaande foutmelding. Deze geeft dus niet aan dat er een maximum aantal karakters is.

    Helaas kan ik mijn kwestie niet in minder dan 500 karakters uitleggen dus heb ik er niets aan! Lijkt mij dan ook een beetje aan de lage kant die 500 karakters.
     
  2. Je kan natuurlijk ook een brief sturen naar:
    Ziggo BV
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht
    Het webformulier is voor zover ik weet bedoeld voor korte vragen die niet dringend zijn.
     
  3. 500 niet genoeg om een storing uit te leggen? Ik word dan wel erg benieuwd wat dat dan mag zijn. :shock:
     
  4. Het gaat bij mij om een aantal dingen die verkeerd zijn gegaan bij de overstap naar Ziggo, dus niet om een storing o.i.d. 500 karakters inclusief spaties is een zin of 5-6. Da's dus echt niet zo heel veel! Vooral niet als er nogal wat mis is gegaan en je daar graag een oplossing voor wilt aandragen.

    Aangezien je met zowel vragen als klachten terecht kan via het contactformulier zijn die 6 zinnen wel heel erg kort!

    Daar komt bij dat een medewerker van de klantenservice me naar dit contactformulier heeft doorverwezen om e.e.a. goed uit te leggen.
     
  5. Dus zeg je dat je met heel veel klachten zit en gebeld wenst te worden. Simpel toch? Leg je het aan de telefoon uit.

    ...
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16
     
  6. Zoals ik al eerder vermeld heb, ben ik door een medewerker van Ziggo's klantenservice naar het contactformulier doorverwezen omdat ik e.e.a. schriftelijk moest voorleggen. 5-6 zinnen zijn dan gewoonweg te weinig om de situatie goed uit te leggen.
    Ik doe dat dus nu maar per brief. Het zou gewoon handiger geweest zijn als dit ook gewoon per e-mail kon zoals bij de meeste bedrijven.
    Misschien heeft dit gewoonweg te maken met de migratie naar de nieuwe webomgeving en is het over een tijdje wel gewoon mogelijk.
     
  7. Ha hier hetzelfde probleem!!!

    Echt superslecht. Ik moest ook in detail uitleggen etc. Werkt dat hele formulier niet! Als iig de melding nou goed was van minder dan 500 chars. Maar nee, minimaal 8. Lekker duidelijk. Ze hadden het zeker te druk bij de Helpdesk met beantwoorden van mail.

    Het is al geruime tijd fout. Echt SLECHT.
     
  8. De sectie 'games' op de site komt die nog terug of :?:
     
  9. nieuwe website

    De afgelopen 6 dagen heb ik slechts 1 keer in Mijn Ziggo kunnen kijken. Ik vraag me af wanneer Ziggo z'n zaakjes nu eindelijk eens op orde heeft.
    Sinds het antwoord van Ziggo (zie bij Enwee 15 nov 19.52) werkt het nog steeds niet. Hoeveel weken moet ik het nog blijven proberen Ziggo?

    Antwoord Ziggo 19 nov. 17.15
    Geachte heer/mevrouw
    Er is op dit moment helaas geen oplosdatum bekend.
    Excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina