1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe website "Ziggo"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Clevegt, 12 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwe website Ziggo, contactformulier.

    Het contactformulier op de nieuwe website werkt niet goed.
    Het lukt mij niet een formulier te versturen omdat er slechts 32 tekens
    in het emailadres vak ingevuld kunnen worden...
    De ontbrekende letters nl worden geweigerd,
    met als gevolg dat het formulier niet verstuurd kan worden...
     
  2. Nee, die gegevens kloppen bij mij ook niet ... dat probleem zit volgens mij bij Ziggo.
    Als bij jou die beta het wel gewoon doet, dan moet ik maar eens even kijken waarom de mijne niet ... of in elk geval maar half.

    edit: net even gekeken. Nog steeds over elkaar heen liggende widgets in 'Mijn Ziggo', maar als ik refresh is alles wel weer normaal ... :shock:
    Ach, ik kan er wel mee leven zo ... maak me er niet druk om :thumb up:
     
  3. 32 tekens, - max. 3 voor het TLD
    dan vraag ik me af wat voor adres je gebruikt.

    En welke vreemde tekens worden niet geaccepteerd dan ?
     
  4. a. gewoon een lange naam...
    b. zoals ik al schreef: nl
     
  5. Kun je geen alias aanmaken met wat minder tekens?
     
  6. Kan niet inloggen op de nieuwe Ziggo site... (zie 9.52)
     
  7. Dus even afwachten en morgen opnieuw proberen

    ( ik moet stellen dat ik bijna nooit op de ziggo thuispagina kom ... )
    geen mailadressen, eigen domeinen
    mijn ziggo / @home adressen happen stof in de cyberkeldertje
     
  8. Het geheugen is ook niet meer wat het was :oops:

    GMail is altijd handig als je tijdelijk even een e-mail adres nodig hebt (tegenwoordig wel je mobieltje bij de hand houden voor de registratie).
     

  9. Net nog een account aangemaakt, 3 minuten ( k:censored:captcha )
    Maar geen telefoonnummer nodig ( of mobiel... )
     
  10. In IE8 werkt het vrij goed. Met Opera kan je absoluut niet inloggen in Mijn Ziggo.


    Proxy Error

    The proxy server received an invalid response from an upstream server.
    The proxy server could not handle the request GET /amserver/UI/Login.

    Reason: Error reading from remote server
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina