1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

help ci+ cam-fout 11

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door hasniman, 11 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. CI+ERROR: Toestel Certificaat Ongeldig-Verlopen-16

    ik heb alles al geprobeerd maar misschien kunnen jullie mij nog helpen want ik weet het niet meer.
    het verhaal is als volgt:

    ik heb pas een nieuwe samsung tv gekocht.
    type EU40B6000VP.
    Ik een ziggo CI+module, de kaart werkt wel op een oude module. Als ik de instructies volg volgens wat er op dit forum word aangeraden,en ik doe vervolgens de module er in met en/of zonder kaart, dan geeft hij de volgende fout aan: CI+CAM -FOUT 11.
    Daarna geeft hij volgende fout aan:
    CI+ERROR: Toestel Certificaat
    Ongeldig-Verlopen-16

    dus hij geeft niet ongeldig-verlopen-17 aan zoals op het forum word aangegeven...
    hij geeft daarna vervolgens continue "vervormd signaal" aan op het beeldscherm..
    wie weet er raad mee???want ik weet het niet meer...
    alvast bedankt voor jullie hulp!

    groetjes
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2009
  2. Heb exact het zelfde probleem.
    Weet iemand de oplossing ?
    Heb kaart al bij iemand anders daar is het goed.
    Ik heb de UE40B6000VPXXN en die ander persoon ook.
    Ik heb alleen nu een nieuwe fireware eerst had ik de 2004.8
    en nu de 2006 en die andere persoon de 2005.2
    HELP
     
  3. De samsung helpdesk even bellen en vragen om de hotfix. Dit is een specifieke combinatie van RC codes waarmee in de meeste situaties het probleem opgelost kan worden
     
  4. Ik ga strakt bellen.
    Zou je zo vriendelijk willen zijn om het bij de helpdesk van ziggo ook te melden,dan hoef je niet een aantal keer hoeven te bellen en te horen te krijgen dat ze het probleem niet kennen.
    Wat ik mijn af vraag.Is dit een Ziggo fout of een Samsung fout ?
    Als je na een Hotfix hij het weer doet is er dus iets wat hem heefts doen vast lopen.Is er al bekent waarom dit gebeurt en wie hier verantwoordelijk is.
    Ziggo Anoniem bedankt voor je geduld en je snelle antwoordt ook al zo laat,jammer dat ik jou niet de eerste keer aan de telefoon heb gehad dan had ik gisteren nog iets aan mijn Zondag gehad.
    Ik zal wel laten horen hoe het afloopt met Samsung.:thankyou:
     
  5. Je zult me ook niet aan de telefoon krijgen, want ik zit niet bij de helpdesk.
    Het probleem wordt veroorzaakt door Samsung. Samsung levert immers ook de hotfix.
     
  6. Anoniem dit is de reactie die ik op een andere heb gegeven.
    Het was voor mijn probleem de oplossing ,ik weet alleen niet of deze code tijds afhankelijk was maar mocht je het iemand anders aanraden vandaag is het 3 November 2009 en 07:25 toen ik het invoerde.
    Ik hoop dat deze tip van een ander de mensen die nog gaan komen kan helpen zodat zij er niet zoveel kosten aan kwijt zijn.
    Mvg R.Marques:thumb up:


    :thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:

    Ik heb gisteren met Samsung gebeld,een vriendelijk belgische mevrouw zij dat er een monteur moest langs komen om het op te lossen.
    Wat denk je ,in 2 seconde is het probleem omgelost.
    Mijn dank aan u is enorm ik hoef nu teminste niet thuis te zijn om een monteur te ontvangen.Ik hoop dat ze bij Ziggo dit ook zullen melden aan mensen met dit zelfde probleem.
    Ik ben erg dankbaar mijn probleem is opgelost.
    MVG R.Marques

    :thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up:
     
  7. Super, dit werkt. Ik begrijp niet waarom samsung hier zo moeilijk over doet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina