1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Geen beeld maar wel EPG info

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Schoonebeek, 10 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Schoonebeek

    Schoonebeek New Member

    Berichten:
    4
    Hallo,

    Bij veel zenders krijg ik de melding "deze service is niet gevonden". Ik heb wel de zender info onderin beeld (EPG). Het betreft hier Nickelodeon en de Discovery zenders o.a.

    Ik heb een Dreambox 500....weet iemand een oplossing?
     
  2. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Je hebt wel ooit beeld gehad op de probleemzenders?

    Gert.
     
  3. Schoonebeek

    Schoonebeek New Member

    Berichten:
    4
    Ja, een paar dagen wel. Ik heb de Dreambox al de nieuwste transponders laten zoeken en de software is ook al voorzien van een update. Mijn vermoeden is dat het aan de Dreambox ligt.
     
  4. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Voor de volledigheid: Welke image draai je?

    Gert.
     
  5. Schoonebeek

    Schoonebeek New Member

    Berichten:
    4
    Hallo Gert,

    Ik ben helaas niet zo bekend met techniek en zo. Hoe kom ik er achter welk image ik draai?

    Ik weet echt niet wat je bedoelt maar dat ligt aan mij.

    mvg,

    S
     
  6. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Blijkbaar heb je ook geen haast met het oplossen van je probleem gezien je reactietijd... Maar elke dreambox draait op een image naar keuze. Jouw (enigma1) 500 zou kunnen draaien op bijv Pli, in dit geval een nederlandse image, dit zou je kunnen achterhalen door een beetje te spelen met je dreambox.
    Jouw probleem zou zomaar kunnen zijn dat onze kabelboer in jouw omgeving wat frequenties heeft veranderd, dus dan zou je op http://www.digitalekabeltelevisie.nl kunnen kijken of er wellicht frequenties gewijzigd zijn dus. Gezien de minimale info die je geeft is dit de beste optie.
    Als je dit antwoord niet datgene is geweest waar je op zit te wachten kan ik je adviseren om een kijkje te nemen op http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/forums/40/1/DVB_C_digitale_kabel_ontvangst

    Gert.
     
  7. Schoonebeek

    Schoonebeek New Member

    Berichten:
    4
    probleem opgelost!

    De zenders die het niet deden staan op een streaming 4 en 6 en die 2 streamings heb ik nu handmatig gescand op frequentie.

    Geen idee of ik het goed uitleg maar in elk geval bedankt voor alle hulp.

    mvg

    S
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina