1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Wel installatie, nog steeds geen gebruik van diensten!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Dennis de Man, 10 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennis de Man

    Dennis de Man New Member

    Berichten:
    3
    Afgelopen dinsdag is de monteur langs geweest om het alles-in-1 extra pakket te installeren maar ik kan nog steeds geen gebruik maken van mijn pakket! Eigenlijk zou de monteur 29 september alles installeren maar die afspraak is door Ziggo eenzijdig verzet naar 10 oktober. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Als alternatief hebben ze toen 6 oktober aangeboden. Alleen toen bleek dat ik pas vanaf 10 oktober gebruik kan maken van mijn pakket.

    Uiteraard heeft Ziggo niet gereageerd op mijn (e-mail / schriftelijke) klachten. Vandaag 10 oktober nog steeds geen telefoon en internet. Tweemaal contact gehad met de helpdesk, vanochtend kreeg ik te horen dat het vanavond allemaal in orde zou zijn en nu na de laatste call (21.50 uur) blijk dat ik een verkeerd modem heb voor de diensten die ik heb afgenomen... Ik begrijp er nu helemaal niks meer van... 15 oktober komt er iemand langs om het modem te vervangen??? Mondeling afspraken, contracten... het maakt Ziggo niet uit ze komen het gewoon niet na... Dit kan toch niet waar zijn????

    Heeft iemand nog tips?

    Groeten, Dennis
     
  2. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Welk modem heb je staan?

    Als het een motorola 5121e is dan zou je een 20/3 snelheid halen, als je een Arris 702 of Ubee EVM3200 hebt dan is de aie extra snelheid van 50/5 mogelijk.

    Ze moeten sowieso in staat zijn om het modem wat je hebt op afstand voor je te activeren, ook als het de motorola modem is. Dan haal je niet de aie extra snelheid, maar kan je tot de 15e wel vooruit.

    Morgen bellen en je modem laten activeren door de helpdesk, zou geen probleem mogen zijn als alles technisch is opgeleverd.
     
  3. Dennis de Man

    Dennis de Man New Member

    Berichten:
    3
    Bedankt voor je reactie!!!

    Ik ga gelijk weer even met ziggo bellen! Wordt vervolgt!


     
  4. Dennis de Man

    Dennis de Man New Member

    Berichten:
    3
    En nog steeds geen internet & telefonie

    UPDATE:

    Volgens Ziggo kunnen ze op dit moment niet activeren omdat wij de verkeerde modem hebben gekregen.

    We moeten dus weer afwachten tot a.s. donderdag want dan wordt er een ander modem geïnstalleerd.

    Even de problemen onder elkaar:
    - Installatie afspraak door ziggo verzet van 29 september naar 10 oktober.
    - installatie afspraak aangepast, na veel bellen en zeuren, naar 6 oktober.
    - Installatie 6 oktober gedaan maar geen activatie. Dat kon pas op 10 oktober.
    - 10 oktober geen activatie mogelijk er blijkt een verkeerd modem geplaatst te zijn.
    - 15 oktober ... ?

    Wordt vervolgt...
     
  5. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Ben ik wel benieuwd welk modem je dan gekregen hebt. Kan je het merk en het versienummer posten?

    En voor je het weet is het donderdag, vanaf vrijdag ben je de voorgeschiedenis weer helemaal vergeten. :thumb up: (positieve inslag gehad hier.)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina