1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

(on)geregeld geen email account kunnen oproepen.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door kustlijn, 10 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hmmmmmm, is dat zo?
    Ik meen een compleet pakket van ze af te nemen, inclusief email.
    Dit moet ik eens nakijken.
    Overigens is het niet alleen het email verkeer wat fout gaat.

    Dat ze achter de schermen hard bezig zijn is prima, maar daar heb ik nu en in het verleden niets aan.
    Het moet NU goed zijn.

    En een attitude van " de fout zou wel bij u liggen" daar krijg ik de kriebels van.
    Dan gooi ik mijn kop in de wind.
    Zeg gewoon, ja we hebben een probleem, en die proberen wij te verhelpen.
    Waarom duurt het ook zo verd:censored:md lang alvorens er een storings melding op de Ziggo website komt?
    Ontkenning, steeds maar weer die ontkenning.
     
  2. Je betaalt voor het internet. Daar levert Ziggo gratis services bij als e-mail, nieuwsgroepen en webspace. Je bent niet verplicht die van ze af te nemen maar je betaalt er geen cent meer voor als je dat wel doet.
    En het moet NU goed zijn... ik begrijp dat het vervelend is als je mail het niet doet, maar een beetje geduld zou je sieren.
     
  3. Dat bedoel ik.
    Het moet mij sieren om geduld op te brengen.
    Ik meen inmiddels genoeg geduld te hebben opgebracht.
    Het is niet alleen dit weekend.
    Het inmiddels steeds gedonder.
    Is het niet met het email dan wel weer ergens anders mee.

    Maar nee, het moet MIJ sieren geduld op te brengen.:no:
     
  4. De mail werkt weer.
    Alleen mis ik wel een aantal mailtjes.....
     
  5. ...Hier (nog) niet!

    Maar wel met m'n Nokia (N97) kon ik de 'oude' berichten binnen halen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2009
  6. Het ligt er al weer uit..... :cry:
     
  7. Het herstel is van korte duur geweest.
    Wel zijn de berichten die gisteren en in de loop van vandaag naar mij gestuurd waren alsnog binnengekomen.
    Ruud
     
  8. Zojuist werkt(e) het weer, ik heb m'n email eindelijk binnen (na 24uur).
     
  9. Hier werkt het ook weer en inderdaad, de mail die ik nog binnen moest krijgen is er ook.
    Gelukkig maar. :wink:
     
  10. Laat me even uitleggen wat ik bedoelde. Mensen gaan er vanuit dat alles gewoon maar altijd blijft werken en als het dat niet doet dan moet het NU, stante pede, opgelost worden. Ik ging er vanuit (ten onrechte, naar nu blijkt, waarvoor excuses) dat jij ook tot die mensen behoorde.
    Wat ik alleen wel vreemd vind (en blijf vinden): als je zegt dat het steeds gedonder is en dat er dus eigenlijk altijd wel iets is dat niet werkt zoals het zou moeten, waarom ben je dan nog niet naar een andere provider over gestapt?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina