1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

(on)geregeld geen email account kunnen oproepen.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door kustlijn, 10 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. kustlijn

    kustlijn Forum Member

    Berichten:
    102
    longbigbear schreef:

    "Wij zijn bekend met dit probleem en wij raden u aan, om uw email instellingen en wachtwoorden niet te wijzigen. "

    Terwijl wanneer je ze belt met dit probleem steeds (het is namelijk niet de eerste keer) te horen krijg dat je jouw wachtwoord verkeerd intypt.
    En als je dan blijft volhouden dat je dat wel doet, dan moet je die maar wijzigen.

    De helpdesk gaat er standaard van uit dat de fouten bij mij ligt.

    Welnu, van ALLE storingen op het internet gebied (op tv trouwens ook, maar dat terzijde) heeft het nog nooit aan mijn kant gelegen.
    En ik kan u mededelen dat ik het laatste jaar erg veel problemen heb gehad.
    Iedere keer lag de fout bij mij, als eindgebruiker.
    Helaas voor Ziggo bleek het steeds bij hun te liggen.

    Voor dat ik bel kijk ik altijd op dit forum, nee ik kom hier niet voor de gezelligheid.
    Ik kom hier liever helemaal niet.
    Maar om te voorkomen dat ik aan de telefoon weer wordt afgescheept met de mededeling "het ligt aan u" wil ik zeker weten dat de problemen zich niet alleen bij mij voortdoen.

    Wanneer mij dan wordt meegedeeld dat de fout bij mij ligt en ik ze dan repliek dien: kijk op het forum, er zijn er meer met dit probleem.
    Dan toch ligt de fout steeds bij mij.:no: :censored:



    Mijn email account is nog steeds niet bereikbaar :mad:
     
  2. Jam

    Jam Forum Member

    Berichten:
    481
    hier ook sinds 2 dagen, mijn 2e e-mail account/adres doet het ineens niet meer.
    altijd gezeik bij dat ZIGGO, is het dit niet dan is het wel weer wat anders.
    mis ook alweer een week de helft van mijn snelheid, jaja ik weet het,off topic....

    zo werkt het ook met die helpdesk, voor ieder probleem terugbellen en een andere keuze [topic] kiezen...
    word er zo moe van.

    en de telefoonrekening loopt maar op....
     
  3. Koockaburra

    Koockaburra New Member

    Berichten:
    2
    Toen ik gisteravond mijn laptop opstartte, kwam er ineens een pop up venster tevoorschijn. Hierin werd gevraagd om het opgeven van mijn netwerkwachtwoord. Zo ineens??

    Er staat server: pop.home.nl
    Gebruikersnaam:
    Wachtwoord:

    En daaronder de mogelijkheid het wachtwoord op te slaan in de wachtwoordenlijst.

    Maar hoe vaak ik de gegevens ook intyp, het pop up venstertje blijft steeds terugkomen en ondertussen komt er geen mail meer binnen via mijn home/ziggo account.
     
  4. Havanna

    Havanna Forum Member

    Berichten:
    236
    "Groepsstoring sinds zondag 11 oktober 10.29 uur
    Op dit moment is er een email storing. Uw emailprogamma of de webmail zal aangeven dat uw wachtwoord niet goed is. Wij zijn bekend met dit probleem en wij raden u aan, om uw email instellingen en wachtwoorden niet te wijzigen. Onze excuses voor het ongemak."
     
  5. Koockaburra

    Koockaburra New Member

    Berichten:
    2
    @Havanna,

    Ja, ik las het later dat het om een algemene storing ging. Dus even wachten maar.

    Wat wel gek is, is dat ik wel mail kan versturen via mijn home account, maar niet kan ontvangen.
     
  6. buisj

    buisj Forum Member

    Berichten:
    126
    Het is natuurlijk bezopen dat deze storing een heel weekend duurt.
    Is het niet je internet, dan is het je TV-ontvanger en nu weer emailstoring.
    Het is één grote treurnis.
     
  7. Enwee

    Enwee Forum Member

    Berichten:
    41
    Kan in Den Helder 1781EL, sinds gisteren één van m'n drie mailaccounts niet ophalen. Bij mij verschijnt de mededeling "tijdelijk serverprobleem"
    "Service temporarily unavailable". Gewoon afwachten dus...
    Zondag 20u15: mail ophalen werkt weer...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2009
  8. kustlijn

    kustlijn Forum Member

    Berichten:
    102
    Deze email storingen heb ik de laatste maanden vaker.

    Het is dus een vaker voorkomend probleem.
    En iedere keer zijn het dezelfde klachten.
    Ik ga er dan ook maar gemakshalve van uit dat het steeds weer dezelfde storing betreft.

    Ze zijn blijkbaar niet bij machte om een adequate oplossing te vinden.
    Misschien weten ze helemaal niet wat er mis is, en lost het zich iedere keer vanzelf op.

    Ik vraag mij af, of we zolangzamerhand niet gecompenceerd dienen te worden voor het steeds weer opduikende ongemak(ken).
    We betalen er goed voor dacht ik zo.
    Maar Ziggo pleegt een wanprestatie.
    Volgens de helpdesk verschuilen ze zich achter de algemene voorwaarden.
    Waarin zou staan dat er restitutie na storing(en) geen sprake kan zijn.
    Zij verschonen zich via het opnemen van deze regel in de algemene voorwaarden hiervan.
    Ik heb de algemene voorwaarden niet paraat, maar moet het toch eens opzoeken.
    Echter ook al staat dat er en heb ik deze getekend, dan nog denk ik dat wanneer Ziggo een wanprestatie levert, zij ons daar een genoegdoening voor moeten geven.
    Je kan als fabriek in jouw algmene voorwaarden wel zetten dat de garrantie slechts drie maanden is.
    De rechter heeft al heel vaak korte metten gemaakt met Algmene voorwaarden.
    Ik ga eens een emailtje sturen naar Radar.
    Kijken of ze nogmaals aandacht willen besteden aan Ziggo.
     
  9. kustlijn

    kustlijn Forum Member

    Berichten:
    102
    Enwee,
    ik zit in 1784 , ook Den Helder dus.
     
  10. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    @kustlijn: hoe wou jij gecompenseerd worden voor een gratis dienst? Ziggo levert de e-mail gratis erbij. Bovendien wordt er achter de schermen hard gewerkt aan de nieuwe site, waarbij alle storingen verholpen moeten zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina