1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

(on)geregeld geen email account kunnen oproepen.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door kustlijn, 10 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Steeds heb ik last dat ik mijn email account niet kan openen.
    En natuurlijk op de momenten dat ik het hardste nodig heb.

    Nu weer.
    Eerst kreeg ik geen inlog venster, en toen ik hem wel kreeg, kreeg ik foutmeldsingen.
    Ik kreeg te lezen dat ik mijn inlog gegevens verkeerd had ingevoerd.
    Naar mijn mening deed ik het steeds goed.

    Nu krijg ik weer te lezen: Timed out while waiting for the mail server response.

    Ik wordt er erg moe van.
    Steeds weer dit gedonder.
     
  2. Ik krijg nu wel het account open, maar nu krijg ik weer een fout melding bij verzenden van een email.

    Masssage sent but save copy failed: The mailserver returned an error.
     
  3. Ik heb hier sinds vanavond hetzelfde probleem met e-mail. Wel raar dat het bij mij maar bij 1 email account is. Alle accounts werken gewoon behalve die ene waar ie steeds om inloggegevens en wachtwoord vraagt terwijl de juiste gegevens in het account zijn opgegeven. Ook hier op de website gaat het een en ander mis, zo zijn bijvoorbeeld bepaalde afbeeldingen niet zichtbaar. Ik heb moeten zoeken met het muispijltje naar de "reageer" button. Op de storingspagina staat trouwens alleen maar aangegeven dat er een probleem is met voicemail. (update) De website werkt nnu weer wel goed, ik zie alle afbeeldingen en buttons weer !
     
  4. Ik krijg helemaal geen foutmelding, alleen gewoon geen verbinding met dat ene account. En euh, de website met foutcode's bevat geen windowsmail tabel volgens mij.

    Heb even via webmail verbinding gemaakt, en ook daar werken alle accounts behalve die ene. Dus de fout ligt volgens mij bij de mailserver van ziggo.

    Foutmelding in windowsmail:

    Account: 'mail.home.nl (2)', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/TEMP] Service Temporarily Unavailable', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2009
  5. Zelfde probleem hier sinds vanavond, hij blijft om m'n inloggegevens vragen...Your password was rejected...
     
  6. Ik blijf even van mijn wachtwoorden af, ga ze zeker niet veranderen. Het lijkt erop dat meer mensen last van het probleem hebben en ik ga er dan ook vanuit dat het een server-probleem is van ziggo. Hopelijk werkt ziggo al aan een oplossing. Ik wacht t ff af !
     
  7. Hier eerder op de avond ook inlogproblemen met mail, lijkt nu te zijn opgelost.
     
  8. ik ben blij dat ik niet de enige ben met inlogproblemen,al is m'n zaterdagavond naar de knope:cry: door dit gedoe.Het is idd 1 account (secundair) die problemen geeft.Ik heb wel het wachtwoord verandert,maar zonder resultaat.Morgen misschien verholpen,hoop ik.Zoniet zal ik de helpdesk bellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina