1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Net gemist, Ooit gemist en videotheek spelen niet af

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door renmarvin, 10 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. renmarvin

    renmarvin Forum Member

    Berichten:
    38
    De catalogus wordt wel keurig geladen en ik kan ook prima een aflevering selecteren om de info van de aflevering te lezen.

    Echter na het klikken op OK AFSPELEN blijft het ernstig stil.
    De Cisco geeft aan "Wacht tot het afspelen begint"

    Maar er gebeurt niks. Dit probleem is vorige week begonnen. De catalogus word wel elke keer keurig bijgewerkt en als je bij instelling en dan info kijkt, dan is hij gewoon geactiveerd.

    De laatste tijd is wel raak met storingen bij interactieve tv en als je de klantenservice belt, word je doorverbonden en nog eens doorverbonden maar niemand heeft er verstand van.
     
  2. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Toch even de zelfde vraag als altijd: Heb je al de fabrieksinstellingen geladen of de Cisco even gereset?


    Verder:
    Indien anderen tevens dit probleem hebben zie ik dit "graag" hier terug. Misschien is er iets algemeens bezig.
     
  3. abacoziggo

    abacoziggo Forum Member

    Berichten:
    30
    Beste Infje,
    Volgens mij ligt het breder, want de laatste dagen is het echt weer slecht met Net Gemist. Netwerkfout, geluid loopt achter, wacht tot afspelen begint, minuten lang wachten tot catalogus wordt geladen.
    Hopelijk heb je hier wat aan!
     
  4. renmarvin

    renmarvin Forum Member

    Berichten:
    38
    Ja ik heb voor zoveelste keer de cisco gerest. Maar de foutmelding blijft komen.
     
  5. renmarvin

    renmarvin Forum Member

    Berichten:
    38
    weet iemand wat het probleem is? Waarom opeens niet meer werkt. Verbinding status is geactiveed. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd, maar ik hou die melding......

    Echter na het klikken op OK AFSPELEN blijft het ernstig stil.
    De Cisco geeft aan "Wacht tot het afspelen begint"
     
  6. TVdigitaal

    TVdigitaal Forum Member

    Berichten:
    1.048
    Zou je het nu nog eens willen proberen?
    Er ging iets fout in apparatuur in Hardenberg waar Kloosterhaar (en jij dus ook)de streams vandaan krijgt.
     
  7. renmarvin

    renmarvin Forum Member

    Berichten:
    38
    Jaaaa... hij doet het weer... bedankt voor je medewerking!!!
     
  8. TVdigitaal

    TVdigitaal Forum Member

    Berichten:
    1.048
    Geen dank. Jij bedankt voor het terugkoppelen en nog veel kijkplezier.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina