1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waarom word mijn smartcard niet geactiveerd?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door jerrykim, 10 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik heb sinds kort een Alles-in-1 pakket van Ziggo aangevraagd. Nadat ik alles had aangesloten en het allemaal werkte (Internet & Telefonie) wilde ik mijn smartcard activeren. Dit heb ik ongeveer 20x geprobeerd! Steeds gaf de website een storing aan:


    • De smartcard met nummmer: ########### kon niet worden geactiveerd. De volgende fout trad op; Code: 'NOS-1002'




    Het is op dit moment niet mogelijk om uw smartcard te activeren. Probeer het later nog een keer. Indien dit probleem blijft bestaan neem dan contact op met de klantenservice om deze storing te melden.

    Ik heb dus ook contact gezocht met de Klantenservice en die zeiden tegen mij dat het signaal waarchijnlijk nog niet was doorgkomen of iets dergelijks. En datik het morgen (vandaag dus) nog maar een keer moest proberen, want dan zou de kaart het wél doen. Niet dus.

    Mijn vraag is dus: wie heeft dit ook gehad en hoe los ik dit op?
     
  2. Als je belt met de Klantenservice kunnen zij je smartcard voor je activeren.
    Ik heb dat zelf nooit gedaan, dus ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik weet wel dat het op die manier kan. Hou dan wel je klantnummer e.d. bij de hand.
     
  3. Gewoon even naar 0900-2020000 bellen (je krijgt dan een "computer" aan de lijn).
     
  4. NOS-1002 betekent dat je gegevens nog niet volledig verwerkt zijn. Zolang je gegevens nog niet in het systeem staan, kun je ook geen smartcard activeren. Het is me trouwens niet duidelijk of je kaart de eerste twee weken wel gewerkt heeft.

    De helpdesk moet de status van de orderverwerking in de systemen vinden en de smartcard ook handmatig kunnen activeren. Dat hadden ze in dit geval ook kunnen doen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina