1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fluctuerende lage snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Flammie, 10 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Er is nieuwe firmware beloofd ja. Echter nog geen duidelijke uitspraken over wanneer dat moet gaan gebeuren. Volgens sommige medewerkers binnen enkele weken, anderen zeggen weer binnen enkele dagen.
     
  2. Laten we 1 november zeggen, lijkt me heel redelijk, toch? Daarna hebben we weer alle reden tot klagen. Ze kunnen de mensen toch niet in de steek laten. En bovendien, de 80/8 komt ook al in de buurt...........
     
  3. In mijn ogen is die termijn vrij billijk.

    Het probleem doet zich bij mij alleen voor met usenet, dus ik kan er nog even mee leven.
     
  4. Trouwens, de wandcontactdoos heeft toch een filtering in zich? Die zou dat toch eigenlijk al op zich moeten nemen? Ik heb net die van mij er even afgehaald, en er zit een klein schakelaartje met de opties on/off. (staat op on bij mij). Ik las pas geleden in een ander topic hier (weet niet meer welk topic het was helaas) dat er 'maandagochtend-modellen' daarvan zijn, en wie weet werkt de filtering daarvan niet goed. Dat verklaart dan waarom het met een Low Pass Filter wel werkt. Iemand die hier wat nuttigs over kan zeggen? (Staat wel los van de Ubee problemen i.c.m. usenet)
     
  5. Waarschijnlijk bedoel je MHz? Met dB's word de sterkte van het signaal uitgedrukt, met MHz (of GHz) de frequenties.

    Dat is dus zelf een datum stellen, en dus gissen. Schiet je volgens mij niet veel mee op. Daarnaast... in de steek laten... Ik begrijp dat het heel erg vervelend is, maar om nu te zeggen dat Ziggo je gelijk in de steek laat omdat het wat langer duurt.

    Ik kan mij zo voorstellen dat het opnieuw schrijven van firmware (stap 1), deze vervolgens te onderwerpen aan een aantel testen (stap 2), en vervolgens uit te rollen (stap 3) wel enige tijd kan duren. Vooral als tijdens stap 2 blijkt dat het probleem niet is opgelost, of er een ander probleem naar voren komt, dan gaat men denk ik terug naar stap 1 om opnieuw te beginnen.
     
  6. Op het filter staan de volgende gegevens :
    'Passband : 5 - 557 MHz'
    'Stopband : 597 - 862 Mhz'
    'Rejection : > 60 dB'

    Ik begrijp hier uit dat alles tussen de 597 en 862 MHz wordt geblokkeerd?
    Zijn dat televisie- en/of radio frequenties?

    En, trouwens, dat gissen werkt Ziggo zelf aan mee. Zij gissen ook wanneer ik bel met vragen over Firmware en andere zaken. Vandaag nog zelfs. Als zij mogen gissen, dan mogen wij het zeker. Wij zijn toch de klant? Wij betalen toch voor een dienst die zijn aanbieden? Eigenlijk zouden zij het moeten weten zodat wij dan niet hoeven te gissen. Ik heb gezegd, ugh...:wink:
     
  7. Het probleem echter met gissen, mensen gaan die datum voor vast aannemen ;)

    Men leest het in hun eigen voordeel. 'Gelukkig' is dit probleem nu al een aantal weken bekend, dus wie weet wat er in 2 weken gebeurd is en komt men volgende week al met een uitrol. We kunnen niets anders doen dan afwachten...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina