1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Enquête resultaten Lipsync fix

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door anoniem, 9 okt 2009.

?
  1. Nieuwe Software in gebruik: probleem is opgelost

    85,3%
  2. Nieuwe Software in gebruik: nog steeds problemen

    0 stem(men)
    0,0%
  3. Nieuwe Software in gebruik: probleem is verergerd

    2,9%
  4. Nieuwe Software niet geactiveerd

    5,9%
  5. Anders (graag apart toelichten)

    5,9%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Geluid staat los van de Samsung, dit fenomeen is er op de humax decoders ook. Heeft met het dolby signaal op de HD kanalen te maken. Als je de audio out van de decoder op PCM zet is dat niveau verschil er niet.

    Zoals Pio ook aangeeft:

    Bij mij werkt de update ook naar behoren!
     
  2. willemsj

    willemsj Forum Member

    Berichten:
    1.060
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Ik had al zo goed als geen problemen en na installatie van de software op twee toestellen geen enkel probleem ondervonden.
     
  3. CreatoX

    CreatoX Forum Member

    Berichten:
    7
    Puik werk Ziggo!

    Puik werk Ziggo!

    Na de update is het sipsync probleem verdwenen. Helemaal top.
    (al vond ik wel dat Ziggo verplicht was het probleem op te lossen, blij dat ze het waar hebben weten te maken).

    Van mij mogen de HD kanalen (71,72 en 73) nu op 1, 2 en 3 worden gezet. Dit gebeurt (bij mij) nog niet automatisch na een nieuwe cannel scan.

    Verder het volumeverschil tussen SD en HD, wanneer ingesteld op Dolby Digital, zal bijgewerkt moeten worden. (klein detail :) )

    Goed werk Ziggo! :pompom:
     
  4. propper

    propper Forum Member

    Berichten:
    88
    Ook bij mij is de lip sync nu opgelost na de update. :applause:
    Voor zover ik het nu kan zien werkt het allemaal perfect. Heb eerst twee avonden gekeken voor ik er een oordeel over wou geven.
    Prima werk!!!
    Ben alleen nieuwsgierig wat nu de oorzaak was.
     
  5. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    volgens de ontwikkelaar is er een verkeerde offset waarde gebruikt
     
  6. G.bruiker

    G.bruiker Forum Member

    Berichten:
    3.309
    Op het volume probleem na, is het probleem opgelost, ik ga zo dadelijk ook de tweede box flashen.
    Heel klein minpuntje voor wat het flashen zelf betreft, tijdens het flashen valt het beeld op de tv weg ( dit beeldformaat wordt niet ondersteund,is de melding) waardoor een onervaren persoon de neiging heeft voortijdig de stroom er af te halen.
    (mijn zoon wilde dit doen)
    Misschien kan de getoonde waarschuwing vertellen dat het mogelijk is dat tijdens het upgraden het beeld wegvalt en dan ook de stroom er niet af mag ?
     
  7. prodix

    prodix Forum Member

    Berichten:
    320
    Dit verklaart de offset waarde die ik nu op de decoder krijg was -2.x nu +5.x offset
    Maakt ook niet uit, het werkt en daar gaat het om! :thumb up:
     
  8. speedmetal

    speedmetal Forum Member

    Berichten:
    15
    ik moet toch echt concluderen dat het er hier zeker niet beter op is geworden. ik heb het idee dat het erg wisselvallig is.
    soms is het gewoon acceptabel terwijl het een uur later gewoon erg opvalt.
    ik zou graag terug gaan naar de vorige software versie(132) maar dat is denk ik niet mogelijk.
    Kan er helaas niets anders van maken hier in postcode gebied 7271(borculo):cry:
     
  9. tja

    tja Forum Member

    Berichten:
    2.209
    Namens een kennis die hier niet zelf komt gestemd, hij is erg tevreden!
     
  10. manfred!

    manfred! Forum Member

    Berichten:
    60
    ja toppie hier,geen problemen wel veel verschil nog steeds tussen sd en hd geluid:shock:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina