1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Traaaaaaaaaaaaaag

Discussie in 'Gebruikersforum - Vragen & opmerkingen' gestart door Hengelerweend, 9 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Handtekening retour :)
     
  2. Meen je dat nu echt? Als ik dit soort probleempjes heb, reboot ik een keer de router. Dan is het weer goed.
     
  3. Als ik onder mijn nieuwe vandaag aangemaakte account inlog dan gaat het forum razendsnel.
    Dus de router heeft daar denk ik weinig mee uit te staan.
     
  4. Heb alles ook even gereboot, loopt weer als een trein :cool:
     
  5. Dat doet het zeker. Ik zit even naar de man boven je te kijken, Hengelerweend, is dat een fervent vliegeraar? En aan jou, hoe was de snert?
     
  6. Af een reboot kan geen kwaad, buffers leeg gooien, router, pc, noem maar op.[oftopic] Snert was is één woord, subliem.[/oftopic]
     
  7. Dat ben ik inderdaad :thumb up:
    www.multiflight.nl


    En het loopt weer als een trein
     
  8. Ik heb je database-entry in het forum nog even gechecked, klonk eigenlijk alsof er daar iets corrupt zou zijn, maar dat ziet er goed uit. Misschien heeft het zichzelf hersteld als je nu geen last meer hebt.
     
  9. Het is weer traaaaaaaaaaaaaaag. Gemiddeld 30 seconden wachten na het opvragen van een pagina. Zelfs privéberichten zijn niet te lezen.

    Strange, de rest werkt wel goed.
     
  10. Er wordt al naar gekeken op de server op dit moment. Lijkt op een DOS aanval....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina