1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

slechte telefoonverbinding

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door koekie52, 8 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie heeft er ook een slechte telefoonverbinding,waardoor je diegene die je belt,erg hakkelig overkomt.En wat is er aan gedaan?,zodat de verbinding weer goed is?. Wij worden er een beetje moedeloos van(is een half jaar goedgeweest)van de 1.5 jaar dat het Ziggo is.
     
  2. Vaak worden dergelijke problemen niet zozeer door de telefonie systemen van Ziggo veroorzaakt.

    90% van de gevallen die ik hier tegenkom blijkt uiteindelijk een slecht aangesloten huisinstallatie, of het signaal tot aan het modem dat niet optimaal is.

    Een medewerker van de klantenservice kan je begeleiden bij het controleren van de huisinstallatie, en ook het signaal doormeten en indien nodig een monteur aansturen.
     
  3. Wat je sowieso kan doen is één telefoon rechtstreeks op het modem aansluiten met een andere telefoonkabel dan je nu gebruikt.
     
  4. Van slecht aangesloten huisinstallatie is geen sprake,monteur heeft alles gecontroleerd en kon niets bijzonders vinden.Het signaal meten,heeft hij zeker vergeten te doen.Jammer genoeg,toen de monteur er was,was de telefoon goed,en nu vandaag begint het weer te hakkelen.Morgen maar weer eens bellen:cry:
     
  5. Wij hebben dit ook sinds enkele weken. Er zit een soort vervorming in de lijn en de persoon aan de andere kant klinkt een soort van blikkerig.
    Niet aangedacht dat het aan de lijn kon liggen dus nieuwe telefoon gekocht en nu is het probleem er nog.
    Zojuist met Ziggo gebeld en ze hebben alles op afstand doorgemeten en geen storing kunnen vinden. Ons is verteld dat ze morgen een en ander gaan nakijken in de centrale en zonodig ook op de bekabeling naar ons huis. We worden hierover teruggebeld. Ik ben benieuwd.
     
  6. Nou,ik ben ook benieuwd!Het vreemde is dat het de ene dag goed is en de andere dag niet(dat blikkerig geluid)En ik weet dat ik niet de enige ben.Een kennis van ons heeft precies hetzelfde met de telefoonlijn, die woont ook bij ons in de buurt.Laat even weten als het opgelost is en hoe ze dat gedaan hebben,dat kunnen wij daar misschien ook mee aan de slag.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina